HoHo, mai stimati colegi, unde am ajuns de la asa o simpla discutie, din care mult ar trebui sa fie off topic. In primul rand, am si eu dreptul la replica, fiindca eu am fost initiatorul acestei discutii, care nu va suparati, dar a devenit chiar stupida. Daca as fis stiut n-as fi initiat-o. Dar totusi revin sa imi apar afirmatia. Sunt FOARTE sigur ca a fost 62-1130-4, deoarece in dimineata respectiva, in drum spre servici m-am oprit sa ma uit la ea, stiind cu o seara inainte ca se va intoarce spre Oradea. Sunt absolut sigur, repet, ca a fost 62-1130, mai ales ca m-a surprins faptul ca nu era 60 ci 62. Apoi accentul l-am pus pe sistemul de incalzire ( la afirmatia asta tot nu s-a comentat) care lipsea, si avand colegi sau cunostinte care fac naveta Santana-Arad, cu acest tren, am zis ca vai de ei, fara caldura. Locomotivele diesel le cunosc foarte bine, de foarte multi ani am tangenta cu ele, asa ca nu sunteti voi singuri. Am crscut langa ele si cu ele si continui sa traiesc. Exemplarul 1228 intr-adevar e loc de Satu Mare, de unde sunt si eu de fapt, si daca v-ati fi uitat un pic mai atent la acest topic, ati fi vazut ca l-am si pozat in Satu Mare. Este o loc cu sistem INDA dar fara schimbarea culorii, deci sunt in cunostinta de cauta. Pe urma este foarte normal ca o loc de Cluj sa duca garnitura de Oradea. Nu e nici prima nici ultima oara, asa cum nu e de mirare sa vedem nici loc. de Satu Mare; de altfel cele doua vagoane de cls 2 cu dungi albe pe Oradea sunt cu statia de domiciliu Satu Mare si formau candva, mai demult garnitura de accelerat Satu Mare-Bucuresti Nord si pe urma de personal. Apoi, daca cuvantul unui om care cat de cat se pricepe in domeniu, este atat de mult pus la indoiala, atunci imi pare rau ca nu am avut aparatul foto la mine. Inseamna ca nu voi mai posta nici raspuns sau topic nou fara pozele facute de mine. Asta e. Apropo, multumesc Sulzer 1150, ca mai e cineva care crede pe cuvant cat de cat omul. Respect.