In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Atelierul asta e prima optiune in ceea ce priveste upgrade-ul de motoare de locomotiva si nu numai pentru foarte multi modelisti germani. Preturile nu sunt deloc mici, dar calitatea e foarte buna. Un exemplu aici (ma intereseaza in mod direct, dar nu la pretul asta - cu tot cu transport cam ajungi aproape de pretul unei locomotive noi din seria Piko Expert sau chiar Roco)
Da, este scump, merita pentru nostalgici si daca nu vrei/nu poti sa mesteresti singur la locomotiva.
In schimb sa remotorizezi o locomotiva noua nu prea merita decat daca are hibe serioase.
Ca exemplu, am vazut ca schimba motoare pentru BR 182 (Taurus) de la Piko (varianta hobby) si astfel viteza la scara ajungea de la 220 km/h la 300 km/h. Cine reuseste sa isi faca o diorama asa mare unde sa poata sa ruleze un tren cu viteza echivalenta de 300 km/h in niciun caz nu isi cumpara varianta hobby de la Piko...
Da, exista alternativa, cu tot timpul de asteptare... (si indolenta legendara a functionarilor statului, atunci cand ajungi in vama).
Locomotivele din gama Hobby (Piko si/sau altele) sunt un punct bun de pornire pentru diverse upgrade-uri (mai exact, pentru exercitiu de bricolaj - motor, vopsire, etc) - eu asa le vad. Ma rog, daca ajung tot pe site-ul nostru de anunturi si gasesc o locomotiva Piko Hobby la pret de Roco, e clar ce voi cumpara...
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.