Sigur, sunt depasite, insa nu uita ca automotoarele despre care vorbesti servesc CFR-ul cu abnegatie de 74 de ani, mai mult decat va rezista orice "Desiro" modern si categoric mai mult decat va fi in stare sa munceasca zi de zi oricare dintre noi.
Asta arata ca, depasite sau nu, ele au fost o realizare extraordinara a celor care le-au construit si macar de asta ar merita ca macar cateva exemplare sa fie aduse la forma si aparenta lor originala si pastrate astfel, pe post de exponate de muzeu functionale.
Din pacate tare ma tem ca n-o sa se intample asa ceva si ca mai devreme sau mai tarziu cineva o sa asculte inteleapta ta sugestie si o sa le caseze pur si simplu.
De fapt, la fel de HORROR este si felul cum a ajuns situatia financiara de azi a CFR dupa multi ani de inteleapta organizare si conducere, de tepe si de "capuse", motiv pentru care probabil ca toata firma respectiva, cu toate acareturile ei va ajunge la cazanul de topit, iar noi ne vom continua viata fericiti calatorind in masinile noastre noi si in retelele de microbuze care prospera pe drumurile patriei.
In definitiv, daca pana si tu, un pasionat de transportul feroviar vrei sa le arunci la gunoi, atunci cine naiba mai are nevoie de porcaria asta de transport pe sine, desuet si demodat? Hai mai bine sa scoatem naibii toate sinele, sa aruncam toate fierataniile astea vechi si sa imbratisam fericiti viitorul de aur al omenirii inspirat de domnul Ford, cel care a inventat productia autovehiculelor pe banda rulanta. Traiasca asfaltul!