Brawa 50400. Vagon marf? acoperit pe 4 osii Gas/Gvasfw CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.031
2.557
Ia?i
LOCATION
Iași
Vagon marf? acoperit pe 4 osii Gas/Gvasfw CFR.
Vagonul corespunde prescrip?iilor RIC si OSJD putând fi utilizat în trafic intern ?i interna?ional la toate transporturile normale destinate pentru vagoane acoperite.






Detalii perete frontal.



Vagon Gas / Gvasfw 11 RIV-MC OPW 1901 000-1
Explica?ia pentru cele 2 serii în litere.
Dup? 1967 se trece la marcajul unificat. Pentru o identificare mai u?oar? a vagonului, pe o perioada de 1-2 R.P. pân? ce personalul se obi?nuie?te cu semnele marcajului unificat, sub num?r lâng? marcajul unificat în litere, se va trece ?i seria veche în litere a vagonului fiind desp?r?it? cu doua liniu?e orizontale (egal) de seria noua unificat?.
Spre a nu se produce confuzii, seria veche va fi t?iat? cu o linie sub?ire în diagonal?.

Ce inseamna OPW?
Vagoanele cu ini?ialele OPW fac parte din parcul comun al ??rilor participante la conven?ia OPW, constituit pe baza unei conven?ii între Bulgaria, Ungaria, RDG, Polonia, România URSS ?i Cehoslovacia.

Detaliu inscrip?ii
"Vagonul se expediaza la Bucuresti pentru prezentare la EREN 1970. Dupa expozitie intoarcere la statia de domiciliu pentru modificare in vagon pentru uzul administratiei . Ordin special OS 567/70"



Alaturi de vagonul prototip prezentat la expozi?ia de la Leipzinger Messe.


În serviciu la CFR
 
Frumoasa prezentare, ca de obicei.

Modelul Brawa arata foarte bine.

Am un mic semn de intrebare privind frana de mana pe lateralul cutiei. Vagonul de la Leipzig nu o avea, insa cel fotografiat acolo era Gvasfw 183131 si acesta avea cabina de franar cu frana pe surub inauntru. In lipsa unei poze cu vagonul real (modelul Brawa aparut anul trecut este 183132) nu pot decat sa cred firma Brawa pe cuvant.

M-as bucura foarte mult sa apara si un Ga(g)(r)s de acelasi nivel calitativ si cu forma cutiei tipica pentru CFR.
 
Vagon foarte reusit, fara mari sacrificii de la Brawa ei avand matrita pentru versunea DR care este exact ca cel CFR.
La CFR am inteles ca au fost in total doar zece bucati, tipul cu 4x usi amplasate mai spre capete fiind mai practic a castigat si fost construit cu sutele.

Acest tip fiind in atat de putine exemplare la CFR sunt sanse mici sa fi fost surprins in vre-o poza dar pun totusi intrebarea: are cineva vre-o poza cu vagonul real cu inscriptii pentru epoca IV ?
 
Poze exista, de exemplu cele ale lui Detlef Schikorr din 1969, publicate si pe DSO, insa nu suficient de clare incat sa de distinga detalii de inscriptionare ale vagoanelor.