Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Bie?ii oameni de la Roco ?i-au auzit destule de la mine pe tema "detaliilor" imperfecte ale locomotivei BR012, inclusiv despre osiile motoare sus-men?ionate. Faza frumoas? este c? osiile defazate din fabric? la 120 de grade chiar exist? ?i exact ei m-au asigurat c? sunt perfect compatibile cu ro?ile existente ?i cu locomotiva îns??i! În gama de locomotive cu abur Roco H0 exist? ?i BR03 "Blaue Mauritius", tot cu trei cilindri, ale c?rei osii motoare chiar sunt defazate la 120 de grade, având în rest exact acelea?i dimensiuni ca ?i osiile existente în BR012. Confidentially... cele trei osii corecte au fost demult identificate, comandate ?i primite
4.gif

Cât despre modificarea defazajului de la 90 de grade la 120 de grade prin mijloace proprii... BR44 Roco se afl? în exact aceea?i situa?ie
71.gif
 
Ultima editare:
Alte poze paralele, realizate cu dou? superbe locomotive de expres :cool:
IMG_010134e.jpg

IMG_010135e.jpg

Fa??:
IMG_010147e.jpg

IMG_010146e.jpg

Spate:
IMG_010140e.jpg

IMG_010139e.jpg

Tender:
IMG_010142e.jpg

IMG_010141e.jpg

Semi-profil:
IMG_010143e.jpg

IMG_010145e.jpg

Împreun?:
IMG_010148e.jpg

IMG_010149e.jpg

IMG_010152e.jpg

IMG_010155e.jpg

Da, a?i v?zut bine, al?turi de BR01 a venit BR012, ambele realizate de Roco ?i dotate cu sunet direct din fabric?. BR01 a primit de la mine LED-uri în locul becule?elor incandescente originale, aceasta fiind singura mea interven?ie hardware pe lâng? dotarea cu generator de fum Seuthe nr.11, care nu se num?r? fiindc? se poate realiza f?r? demontare. Am mai f?cut ni?te mici interven?ii software pentru ca generatorul de fum s? fie comandat de F8.
BR012 este superb?, maiestuoas? ?i puternic?, reu?ind s? tracteze foarte frumos celebrul meu expres interna?ional, iar sunetul ei este foarte bine reglat, auzindu-se cele 6(?ase) puf?ituri regulamentare per rota?ie caracteristice locomotivelor cu trei cilindri. Contragreut??ile primei osii motoare sunt plasate corect (NU la 180 de grade fa?? de biela motoare), deoarece în realitate aceast? osie este cotit? ?i este antrenat? de biela motoare a mecanismului din interiorul ?asiului. Îmi plac foarte mult detaliile, bielele corecte pe ambele p?r?i ?i... cele 5(cinci) osii ale tenderului. Ni?te interven?ii hardware deja sunt planificate, cum ar fi înlocuirea becule?elor cu LED-uri, înlocuirea osiilor motoare defazate la 90 de grade cu osiile omoloage defazate la 120 de grade (trebuia s? fiu eu ca s? observ acest am?nunt
24.gif
) ?i mutarea conexiunilor generatorului de fum c?tre decodor. Va urma ?i adaptarea set?rilor decodorului pentru ca generatorul de fum s? fie ac?ionat de F8. All aboard!
113.gif
Un BR 18.4 ar arata taaare bine langa astea doua ;)