Camion Bucegi la scara H0 printat

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

cornelTT

Well-Known Member
Trenulist
21 Iunie 2010
755
86
Bucuresti
corneltt.simplesite.com
WEBSITE
http://corneltt.simplesite.com/
LOCATION
Bucuresti
Cu mul?umiri lui Dorel (alias LDH) care mi-a f?cut desenele ca eu s? pot face proiectul ?i apoi s?-l printez.
Am dat repede azi un print la cabin?, ?asiu ?i suspensii.
La aceast? scar? eu zic c? a ie?it destul de bine.


DSCF0060.jpg
DSCF0059.jpg


DSCF0061.jpg
DSCF0063.jpg


DSCF0058.jpg
 
Salut din nou,

Am ref?cut curbura de sus a acoperi?ului, am scos cum am zis cele 3 grile de la radiator, le voi lipi din fir extrudat de 0,4 mm.
De asemenea am f?cut platforma ?i 2 bene. Mai am de pus geamurile, oglinzile, stopurile pe spate ?i ap?r?torile de la ro?ile din spate.

Las pozele s? vorbeasc?

04.jpg
03.jpg


02.jpg
01.jpg


00.jpg
 
Ceva nu-mi da pace. Recunosc, nu am studiat prea bine acest vehicul desi cu siguranta e una din cele mai interesante constructii romanesti cu toata inspiratia lui Ford. Deci posibil sa ma insel eu, dar, nu-mi aduc aminte ca la capota motorului, nervurile 1 si 3 sa formeze un sant atat de evident. La modelul tau sunt atat de evidente ca par doua guri de admisie a aerului. Planul capotei se rupe brusc la aceste nervuri.

Originalul eu il stiu cam asa:

ok_17835.jpg


Au existat doua tipuri de capota ?
 
La scara 1:87 crezi c? ar fi trebuit s? se vad? acele nervuri?
Eu cred c? nu. Sau niturile de pe locomotivele cu aburi, crezi c? ar fi trebuit s? se vad??
Sau alte detalii, chiar de pe modelele f?cute de Roco, etc. crezi c? ar fi trebuit s? se vad??
Nu mai zic de scara TT sau N.

Sunt compromisuri care trebuie f?cute. Altfel ar fi ie?it un camion în form? de ardei gras ?i nimic mai mult.

Oricum sunt poze macro, ca o compara?ie prive?te în fundal la geamul care acea scurgere sus.
E f?cut? din fir extrudat de 0,4 mm.
E aproape de 2 ori mai gros decât detaliul despre care vorbe?ti.

Ca s? nu zic de munca depus?, crezi c? se vede?

toate cele bune
 
In mod evident te-a suparat o simpla intrebare desi mi-am exprimat rezerva ca eu sunt habarnistul.
Eu cred ca subiectele sunt ca sa punem si intrebari, nelamuriri ca de aia e un domeniu public si subiectele sunt "open". Sa invatam impreuna de la cei care s-au documentat mai bine, in acest caz de la tine.

Daca tu crezi ca o simpla intrebare echivaleaza cu ati desconsidera munca inseamna ca nu intelegi rolul unui forum.
 
Eu nu m-am sup?rat c? pui o întrebare, ?tii foarte bine c? nu exist? mai multe modele de capote, asta po?i vedea ?i pe google.

Un forum exist? pentru idei, sugestii, etc, normal c? ?tiu.

Doar ?i-am explicat care e treaba cu compromisurile ce trebuie f?cute, iar tu nu ai re?inut decât ”c? m-am sup?rat”.

Nu m-am prins dac? e?ti de acord cu niturile de pe locomotivele cu aburi ?i alte detalii de la produc?torii consacra?i.

Nu te-am v?zut la fel de scrupulos când a fost prezentat? pe aici pe forum o locomotiv? electric? româneasc? care doar vopseaua ?i decal-urile aduc cu modelul original
?i doar e?ti în domeniu, puteai pune aceea?i întrebare, or fi mai multe modele de locomotive?

Vezi, cam asta este, e forum. Eu chiar nu m? sup?r, dar la noi la români sunt mai multe m?suri aplicate diferit.

toate cele bune
 
Ia uite Cornel ce bine arata drezina asta Bucegi din Teius ;)
FB_IMG_1483880650475.jpg
foto facebook grupul camioane romanesti

Poate asa te ambitionez sa o faci!
 
Da, Prognosis a facut la 1/43 parca. Se poate atasa drezinei un vagon de lucru cum sun cele ks, care poate fi motorizat usor, zic.
Cred ca cea mai grea treaba este gasirea/ realizarea rotilor. Niste rusi facusera drezina zis cu roti identice, din plastic, cu bandaj de metal.
 
Ia vedeti mai bine, nu gasiti pack-uri de 5-10 bucati cu free shipping? Eu asa am luat 5 motorase din astea....