Carpathia 2300 DE-M - Scara H0

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
LA MULTI ANI :aplauze: :floare: .....a trecut un an si uite ca Florin, tot.....nu zice nimic.... :fluierat: "don't worry..."
 
ma nushtiu acuma daca e de la sarbatori, da' mie imi miroase a Didina.... e ascunsa p'aci pe undeva?
 
"Epava" asta a fost furata de .......si a facut deja sute de km , a inceput sa ii dispara piese la Cluj, la Brasov in beci de sarbatori au intrat cu freza in ea dupa care iar a ajuns la Cluj pentru "remodelare". Orice asemanare cu metodele de "plimbat fierul vechi " sunt pur intamplatoare.
Si da , aceasta locomotiva nu e romaneasca (scara 1:1 ) ce vedeti in imagini este un model 1:87 taiat, gaurit, chituit si vopsit in Romania.
 
OOO, frumos, Carpathia, era si timpul (vorba vine, ca voi scoateti modele cu sacosa pe an) pentru inca un model de locomotiva romaneasca. Cand o terminati o vindeti la Remarul 16 Februarie ca sa mai scoata si ei modele 1:1? :lol:
 
aduce a Elektrolok BR 156 (DBAG ep.V GUTZOLD)... cu mici mari diferente, bineinteles...una este electrica alta este diesel...si totusi,
cind am vazut modelul german si apoi realitatea de la remarul...mi s-a parut ca vad o verisoara a celei germane...cel putin asa cum arata dispozitia farurilor.
 
sitele de pe lateral le-ai astupat cu ceva sau asa mari vor ramane si la final? ma refer la grosime, ca in realitate sitele par la fata locomotivei, asa pare din poze, si inca ceva, cilindrii pe care i-ai facut din bronz, de ce i-ai facut in 2 trepte, ca in realitate din poze pare a fi o tija, nu are diferentele asa mari la imbinari
In rest, spor, incepe sa capete forma, si inca ceva sa nu uiti sa spargi racordurile la geamul de la usa :D
 
Salut,

sitele de pe lateral sunt de 0.5, nu am avut material mai subtire la indemana, grosimea lor este accentuata in poze de umbra care o creaza lumina,

propozitia asta nu inteleg:
ca in realitate sitele par la fata locomotivei

Cilindrii sunt defapt amortizoarele de la suspensia secundara, am folosit alama de 1 si de 2, ca sa faci ceva 100% corect trebuiesc realizate niste piese pe strung.

Acest model trebuie sa se incadreze intr-un anumit cost si timp de realizare in conditiile in care se face un singur exemplar, de aceea nu va fi un model 100% corect si perfect.

nici asta nu inteleg:
sa nu uiti sa spargi racordurile la geamul de la usa

:D
 
cand ma refeream la colturile de la geamul usii ma refeream la asta
http://i882.photobucket.com/albums/ac22/florinbv/CFR/dsc00070.jpg
Din cate vad eu in poza, rama sitei este un pic mai inafara decat peretele lateral al locomotivei, iar sita este la fata peretelui locomotivei, la asta ma refeream.
http://i882.photobucket.com/albums/ac22/florinbv/CFR/dsc00102.jpg
Eu zic ca puteai taia numai rama sitei si sa o lipesti, decat sa pui o placa de plastic care sa tina loc de sita
Amortizoarele dela suspensia secundara le puteai realiza numai dintr-o tija, ca oricum la micimea asta fata de realitate nu greseai cu nimica, daca nu ai strung, daca detii asa ceva luai si tu 2 zecimi din partea mai subtire si iti iiesea perfect. Daca nu se pitea face dintr-o bucata de plastic prinsa in bormasina si cu pila te joci pana iese, corect e migala si iti trebuie timp
Spor la treaba