In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Sa inteleg ca aveti un ALPS MD 5000 sau Oko MD 5000?)
Daca imi permiteti:
Ca sa nu mai dea efect de "silvering",inainte sa puneti decalurile dati un strat de lac lucios,de preferinta"Future",daca nu,de care o fi.Apoi,dupa aplicare decalurilor,sigilati cu lac semimat.
s
asa a si fost facut cu lacurile, dar nu am imprimanta ALPS, dupa cum se poate vedea e o mica diferenta intre nuante, deoarece am decaluri alb opac pe care vin cu culoare. ca in Romania nu am gasit penimeni care sa-mi faca scrisul asa mic, si unde am intrebat m-a facut nebun, asa ca momentan asa fac scrisul. Si data viitoare o sa insist cu mai mult lac mat...dar vopseaua fiind mata, decalul lucios...trebuie sa fac vagonul lucios, sa aplic decalurile si apoi sa dau cateva maini de lac mat sa mai estompez luciul
Cristi
sctiu la ce tereferi, ca si taica-miu la avioanele lui nu se vede decalul, dar acest decal nu e aceeasi calitate...sunt diferente in plus la avioane nu ai mult decal pe langa scris
Va prezint aici cateva aspecte surprinse in atelierele familiei Savin, din timpul conversiei vagoanelor Amee si Bmee CFR din Amz si Bmz DB IR Sachsenmodelle,prezentate aici
Pacat ca atat varianta de cl. 1 cat si varianta de cl. 2 nu corespund cu vagoanele CFR in privinta ferestrelor.
Vagoanele reale CFR cl. 1 au 9x ferestre iar cele cl. 2 au 11x ferestre.
Modelele din poze au ambele 10 ferestre, reconstructia peretilor si reimpartirea numarului (corect) de ferestre este o operatie mai dificila.
Nicu
Dragi trenulisti,
Si pentru mine a venit ziua cea mare!De 1 ora sint proaspatul posesor a 2 locomotive CFR(DA-ul si seria 43) si sint extrem de fericit.
Doresc sa multumesc si pe aceasta cale familiei Savin care au facut tot posibilul si s-au implicat profund pentru ca aceste 2 modele sa iasa la un standard excelent!
Eu nu m-am putut stapini si am facut citeva poze care sint de calitate jalnica.
O sa le pun aici,asa ca sa impartasesc bucuria cu voi,raminind ca sesiunea foto profesionala sa o faca Florin.
Asadar:
Sunt mortale! Nu ma pot stapani! Sunt visul oricarui modelist roman! Felicitari familiei Savin si posesorului "sa le stapanesti sanatos"! :aplauze: :aplauze: :aplauze:
Eu am avut privilegiul sa le vad aseara live. Adevarate bijuterii. Probabil ca o data cu lansarea DA-ului fam Savin va fi asaltata de cereri de vopsire in diferite scheme de culori
Isi merita banii...cat despre eletrica cred ca singura sansa de o avea in urmatorii 5 ani e de apela tot la ei ca sa ne transforme 1043-ul.
Abia astept intalnirea CFR de marti :evil:
Salutare,
Parerea mea depre aceste lucrari v-am expus-o deja.Aseara am avut timp sa studiem modelele in amanunt si am tras citeva concluzii suplimentare:
-Lucrul la EC 43 a fost foarte greu,avind in vedere ca e un model Fleischmann foarte vechi si dintr-un plastic oribil.In aceste conditii,sint convins ca oamenii s-au chinuit formidabil,ceea ce face cu atit mai meritorie munca lor
-Ceea ce este foarte interesant este ca deja aceste modele(in special DA-ul) nu mai arata a "hand made" ci a fabrica.Remarcabil.
s
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.