In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Iata cum am inceput constructia halei de reparatii locomotive cu abur nr. 2, hala nr. 1 fiind destinata reparatiilor pentru locomotivele diesel si electrice. Hala aceasta, hala nr. 2, are 27 de linii, echipamente in interior, va avea si canale de revizie si alte dotari ....
In hala pentru locomotivele cu abur este mult fum de la cosul locomotivelor cu abur sub presiune. Acesta trebuie evacuat in exterior. Pentru evacuarea lui se folosesc de regula niste palnii care capteaza fumul si amestecul fum/abur de deasupra cosului locomotivei. Fumul ajunge intr-o tubulatura pe exteriorul cladirii si de aici in cosul de fum. Deasupra cosului de fum al halei bate vantul si presiunea aerului este mai mica. Asa se creaza tirajul cosului care ,,trage" fumul afara.
Iata mai jos palniile din interiorul halei. La colturi au carlige de ancorare de grinzile halei. Dar, hai sa vedem :
Un sfat ( ma bufneste rasul cine cui da sfaturi... da' in cazul asta sunt indreptatit ) : atentie la pozitionarea lucrarii, departe de orice teava de apa, calda sau rece.
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.