Colectia lu' Robert

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut,
Iata inca doua poze:


la dealerul meu costa 4buc ....3,59.....deci sub 1euro bucata...
dar eu am montat la vagoane varianta americana fara KKK .Doar locomotiva are una NEM .
la vagoane am facut doar un test ,deoarece nu am vrut KKK .Cel mai simplu este varianta NEM ,se monteaza exact ca orice alta cupla europeana ,doar capul este Kadee .Dar nu este o cupla rigida ,deoarece are gheara .Dar se cupleaza extraordinar de usor ....perfect pentru manevre !!!
se poate taia si acea sarma care atarna in jos (este pentru decuplare cu magnet sub sina )
 
Iar ai scule tari din Fe!
vad la BR 45 ca este acelasi exemplar reprodus ca si cei de la Liliput.

obs 2 diferente la 45026 TRIX

1. e un pic mai lucioasa masina

2. difera partea superioara a tenderului.


Ce zici, incercam o pza Trix vs Lili?
 
AdrianIonut a spus:
robertanasa a spus:
Arata impecabil!
Cam cat costa perechea?

Hopa... :confused: pai parca ziceai ca nu te intereseaza, ca nu vrei sa le vezi... :D ...

Excelent BR96. Ma bat niste ganduri cand ma uit la ea... :fluierat:

Acu' ca le-am vazut, imi plac!

In ceea ce priveste BR 96, imi place de-mi vine rau!
 
obiwan a spus:
Iar ai scule tari din Fe!
vad la BR 45 ca este acelasi exemplar reprodus ca si cei de la Liliput.

obs 2 diferente la 45026 TRIX

1. e un pic mai lucioasa masina

2. difera partea superioara a tenderului.


Ce zici, incercam o pza Trix vs Lili?

Sunt de acord!
 
Ceva Brawa, FLM, Liliput?

parca e invariabil TRIX. Firma tare, dar nu singura ;-)

Malletul ep 3 e al dracului de fain!

cum ruleaza si pe cate osii trage?

De pretz nu intreb, ca nu am baut apa dupa proteveaux sereleu :evil:


Chiar ma gandeam sa intreb, daca iti face trixu card de fidelitate, la final de an o sa ai o loko tare, inainte sa apara pe piatza pentru muritorii de rand ;-) :!: :?: :?:
 
@ obiwan,
Am sa iti raspund eu pt ca am ambele variante ale lui 96 DRG facute de TRIX.
Prima varianta produsa atit cu si fara sunet (22116 si 22117)reproduce prima versiune a locomotivei reale bavareze Gtl 2x4/4 construita de Maffai in 1913.

Citeva imagini pt exemplificare.
La DRG ele au fost preluate si inmatriculate de la 96 001 la 96 015.
Incepind cu anul 1923 Maffai a imbunatatit parametrii locomotivei ,modificarile sint vizibile imediat.Cos de fum mai gros ,cutie de carbune suprainaltata ,a aparut un dom de nisip in plus si domul de abur a devenit cilindric ,inca o pompa de aer si nu in ultimul rind un supraincalzitor asezat transversal in fata cosului.
DRG le inmatriculat de la 96 016- la 96 025.Dupa cum se vede lok lui Robert e Ep II DRG ultima din seria imbunatatita .(NR .CAT 22052-22053)
seria1923

Gata cu istoria ,sa vorbim de model.
Lokomotiva e echipata cu un motor cu 5 poli din seria precedenta noutatii Soft Drive deci un pic zgomotos si cam puturos la tensiuni mici(test pe 3 modele diferite)Datorita acestui lucru parca si in digital pleaca mai greu pe cind zgomotul motorului este acoperit de un sunet f. reusit.Cu regret trebuie sa spun ca doar puntea din spate e motoare cea din fata e libera.Aici trebuie sa adaug ca am avut si modelul facut de Rivarossi si la acela trageau ambele punti printr-un sistem de cardane .in schimb poate si acestiui lucru Rivarossi era mult mai zgomotoasa.
Iluminarea lasa si ea un pic de dorit fiind cu becuri dar existind posibilitatea de a monta cu relativa usurinta niste SMD-uri warm white.Interfata cu 21 cum ne-a obisnuit Trix in ultimul timp.
Apropo de card de fidelitate exista TRIX FAN CLUB dar la care trebuie sa platesti cotizatie si la sfirsitul anului iti da un set cadou de genul celor TRIX MUSEUNEDITION
Cam atit ,daca mai e ceva mai intrebati si voi acum nu mai imi vine nimic in minte si e si tirziu. :bye:
 
Multam fain, liebe Herr DRG!

Laborios si exemplar, documentativ si sursa de inspiratie.

Modelul produs de riva-riva l-am vazut la Doru, la Cluj. O editie mai veche, intr-adevar trage pe 8!!! osii.

Modelul TRIX , desi metal si pretz de gama LUX ar fi trebuit sa traga si el cu 16 roti.

Totusi , trebuie sa recunosc ca locomotivele TRIX dau meditatii la capitolul TRACTIUNE multor masini produse de alte firme cunoscute. Cam asa au procedat si cu Krokodilul mult dorit de cei care colectioneaza vechituri electrice. Probabil ca pe viitor se vor gandi la succesul mult dorit tinand cont si de acest aspect: daca in realitate trageau X osii, atunci trebuie sa traga si modelul tot cu X osii, parerea mea... ;-)
 
Sigur ,tendinta in modelismul feroviar ar trebui sa fie in aceasta directie o reproducere cit mai exacta a realului si se vad pe ici pe colo eforturi in acest sens(vezi spre ex Br18 Fleischmann cu cilindri interiori reprodusi si functionali)dar, pt ca exista si un dar, nu se poate impaca prea usor un model complex cu un pret modic.
Cu cit ne cresc pretentiile cu atit trebuie sa bagam mai adinc mina in buzunar.
E o realitate cruda ce spun eu si nu as vrea sa descurajez pe nimeni ,ba din contra.Intotdeauna am facut pleduarie pentru modelismul feroviar in special si pentru modelism in general. Si aici se pot face o gramada de divagatii.M-am aprins in monolog si cred ca mai bine vorbim de modele. Dar nu acum ca chiar ma duc la culcare.
Cu bine.
 
O noua achizitie, de data asta de la batranul Septimiu.
BR 92 DRG, Liliput



Intre timp am mai achizitionat si doua Lincoln Model K 1931 si un Horch 930V Cabrio 1939 de la Ricko.


 
Automobilele-s curat Marihuana!

Cum, nu e TRIX?????????
Deci, pana acum ai Brawa, Trix si Liliput.Toate sunt modele de defilat pe scene tari, sa-ti traiasca! :D

Dar nimic FLM, asta cum vine? si mai au Rivi- Riva ceva tare, fara BR 58 nu e colectie...

bafta, si mai pune!
 
obiwan a spus:
Automobilele-s curat Marihuana!

Cum, nu e TRIX?????????
Deci, pana acum ai Brawa, Trix si Liliput.Toate sunt modele de defilat pe scene tari, sa-ti traiasca! :D

Dar nimic FLM, asta cum vine? si mai au Rivi- Riva ceva tare, fara BR 58 nu e colectie...

bafta, si mai pune!

Mai am in colectie, Roco si Piko dar mie lene sa cobor cutiile de unde sunt. Sunt achizitionate destul de recent dar din lipsa de spatiu si de vitrina (se pare ca imi mai trebuie una) sunt puse pe sifonier intr-o mare cutie. Oricum sunt epoca III sau IV si sincer sa fiu nu prea mai ma atrag. Acu' sunt innebunit cu epoca I si epoca II.
De la FLM am doar vagoane, inca nu am studiat problema cu locomotivele de la FLM.
In principiu eu sunt fan TRIX si in asteptare de noutati de la ei mai scap si pe la alti producatori. Cred ca am sa achizitionez si cateva modele Marklin, sunt cateva modele de m-au dat pe spate. De la Marklin oricum am o gramada de vagoane si in acest caz se cere si cateva locomotive, bineinteles ca epoca I sau II. :D
 
Smeker mic

Masinile le bagi in autotransprtwagen din reichmarschall

Ca din greseala ai luat Horch :confused: :confused: :confused:

S
 
Oricum, nu ma opresc aici.
Am mai luat:
Mercedes-Benz TYP 770 W07 (1930-1938)


Cadillac V16 Aerodynamic Coupe (1934)


Horch 851 Pullman (1935)


Horch 930V Cabriolet (1939)

 
Sa le rulezi si sa le stapinesti sanatos, pina acum esti in grafic :D dar, intotdeauna este un dar, minunata diorama cam pe cind Gogule?

Am sa anticipez deja raspunsul:

"Este greu Gogule" sau mai nou:"Sunt copt" :D

Spor iti doresc fratioare de suferinta trenulistica si la mai multe 8)

P.S.- M-ai dat pe spate cu BR 92 Liliput si masinutele :D


Cred ca ma bag si eu la ceva aburoase de epoca 1 si 2 in curind dupa o pauza fortata de alte prioritati cotidiene.