@ obiwan,
Am sa iti raspund eu pt ca am ambele variante ale lui 96 DRG facute de TRIX.
Prima varianta produsa atit cu si fara sunet (22116 si 22117)reproduce prima versiune a locomotivei reale bavareze Gtl 2x4/4 construita de Maffai in 1913.
Citeva imagini pt exemplificare.
La DRG ele au fost preluate si inmatriculate de la 96 001 la 96 015.
Incepind cu anul 1923 Maffai a imbunatatit parametrii locomotivei ,modificarile sint vizibile imediat.Cos de fum mai gros ,cutie de carbune suprainaltata ,a aparut un dom de nisip in plus si domul de abur a devenit cilindric ,inca o pompa de aer si nu in ultimul rind un supraincalzitor asezat transversal in fata cosului.
DRG le inmatriculat de la 96 016- la 96 025.Dupa cum se vede lok lui Robert e Ep II DRG ultima din seria imbunatatita .(NR .CAT 22052-22053)
seria1923
Gata cu istoria ,sa vorbim de model.
Lokomotiva e echipata cu un motor cu 5 poli din seria precedenta noutatii Soft Drive deci un pic zgomotos si cam puturos la tensiuni mici(test pe 3 modele diferite)Datorita acestui lucru parca si in digital pleaca mai greu pe cind zgomotul motorului este acoperit de un sunet f. reusit.Cu regret trebuie sa spun ca doar puntea din spate e motoare cea din fata e libera.Aici trebuie sa adaug ca am avut si modelul facut de Rivarossi si la acela trageau ambele punti printr-un sistem de cardane .in schimb poate si acestiui lucru Rivarossi era mult mai zgomotoasa.
Iluminarea lasa si ea un pic de dorit fiind cu becuri dar existind posibilitatea de a monta cu relativa usurinta niste SMD-uri warm white.Interfata cu 21 cum ne-a obisnuit Trix in ultimul timp.
Apropo de card de fidelitate exista TRIX FAN CLUB dar la care trebuie sa platesti cotizatie si la sfirsitul anului iti da un set cadou de genul celor TRIX MUSEUNEDITION
Cam atit ,daca mai e ceva mai intrebati si voi acum nu mai imi vine nimic in minte si e si tirziu. :bye: