In aceeasi perioada MTA a achizitionat si autobuze solo de la New Flyer Industries in diferite configuratii. In colectia mea am un NFI XDE40, care asa cum i-o arata si numele este un autobuz hibrid Diesel-electric de 40 de picioare lungime. Modelul vine tot de la Iconic Replicas si este construit in mod similar cu cel articulat, insa decoratia este complet diferita:
Partea opusa:
Aproape intreaga decoratia a modelului, inclusiv ramele geamurilor, e realizata prin decaluri de mari dimensiuni. Calitatea este buna, chiar daca la o privire mai atenta se vad mici imperfectiuni care nu exista la un model tampografiat. Principalul repros care il pot face este ca la fiecare tip de autobuz MTA in schema Wave realizat de Iconic Replicas nuantele de albastru si galben sunt usor diferite.
Iata si una din masinile reale din aceasta serie:
Foto (c) Jose Garrido Alonzo, preluata de pe cptdb.wiki
Partea opusa:
Aproape intreaga decoratia a modelului, inclusiv ramele geamurilor, e realizata prin decaluri de mari dimensiuni. Calitatea este buna, chiar daca la o privire mai atenta se vad mici imperfectiuni care nu exista la un model tampografiat. Principalul repros care il pot face este ca la fiecare tip de autobuz MTA in schema Wave realizat de Iconic Replicas nuantele de albastru si galben sunt usor diferite.
Iata si una din masinile reale din aceasta serie:
Foto (c) Jose Garrido Alonzo, preluata de pe cptdb.wiki