Comana - Vlad Tepes - Tabanu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
S-au dus pastelurile de toamna...urmeaza numai alb ! Sa speram la ninsori frumoase in zona ! :D Ca asa o sa avem treaba multa acolo :D
 
Salutari.

Citind un coleg de forum:

Incepand cu data de 31.12.2011 se suspenda traficul de calatori pe urmatoarele sectii de circulatie :

Giurgiu - Gradistea

R 9314 Giurgiu 6:17 - Giurgiu Nord 6:22 - Gradistea 7:25 Nu circula
R 9313 Gradistea 7:55 - Giurgiu Nord 8:57 - Giurgiu 9:03 Nu circula
R 9316 Giurgiu 15:45 - Giurgiu Nord 15:50 - Gradistea 16:53 Nu circula
R 9315 Gradistea 17:45 - Giurgiu Nord 18:47 - Giurgiu 18:53 Nu circula



Actiunea face parte din planul de eficientizare a CFR Calatori, care se gaseste aici : http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/amanunte-privind-programul-de-eficientizare-la-cfr-calatori.html

:(

Mihai
 
A deci e gata si cu linia asta. :( Sunt curios daca ajunge pe mana privatilor sau o sa fie demontata bucata cu bucata ?
 
Salutari,

Daca va fi privatizara, cu siguranta voi mai avea motive sa ajung in zona pt. a fotografia :)
Daca nu......demontarea ei nu am placere de a o surprinde :(

Mihai
 
Exista o HG aprobata in 9 noiembrie 2011 care prevede alocarea de fonduri, refacerea podului de la Gradistea in 2012 si refacerea legaturii directe Bucuresti-Comana-Giurgiu (ca sa citam mersurile de trenuri de acum un veac). Pana cade drobul de sare hai sa vedem ce se intampla in 2012.
 
Sa speram..... :-|

Tare asi vrea sa fotografiez pe aceasta linie Orient Express sau alte trenuri turistice!

Sa fie numai de bine in 2012!

Mihai
 
Siemens Desiro s??getând culorile toamnei din Parcul Na?ional Comana<i></i>, 28 octombrie 2011<i></i>

IMG_3769%20logo.jpg


Culorile pastelate ale toamnei reprezint?? un bun prilej de a-?i face drum prin Rezerva?ia Natural?? a Parcului Na?ional Comana. O flor?? bogat?? a?ternut?? de-a lungul Neajlovului sau o faun?? deosebit?? ascuns?? prin p??duri ?i prin lacurile din zon?? înseamn??, conform statisticilor, o a doua oaz?? a biodiversit???ii din România dup?? Delta Dun??rii.

Ca o coinciden??? sau nu, dar tot aici se afl?? calea ferat?? care leag?? ora?ul-port la Dun??re, Giurgiu, de capitala României, Bucure?ti. în trecut, mai exact în 30 octombrie 1869, se d??dea în folosin??? linia construit?? sub semn??tura Domnitorului Alexandru Ioan Cuza, leg??tura de 67 de kilometri fiind realizat?? în nici 3 ani de zile.

Considerat?? prima linie de pe teritoriul ??????rilor Române?ti ale acelor vremuri, îns?? a zecea linie de pe întreg teritoriul României contemporane, aceasta traverseaz?? Lunca ??Ë?ab??r ââ??â?? Arge? ?i Câmpia Burnazului ?i str??punge Parcul Na?ional Comana. Ast??zi, linia este fragmentat?? datorit?? pr??bu?irii podului feroviar peste Râul Arge? în noaptea de 13-14 august 2005, r??mânând doar trenuri care circul?? pe ruta Giurgiu ââ??â?? Gr??di?tea.

S??geata Albastr??, în fiarele ?i tehnica automotorului diesel german Siemens Desiro Seria VT 642 a fost a?teptat de mine ?i de camaradul FeRoviaR, Mihai-C??lin, în dreptul localit???ii Comana, pentru a putea fi transpus, pentru dumneavoastr??, în câteva secunde de mi?care feroviar??, natural??, tomnatec??. Plimbarea ââ??de terenââ?? dintre halta ????epe? Vod?? ?i Comana este prezentat??, de asemenea, în câteva cadre motrice care accentueaz?? ?i mai mult farmecul locului, invitându-v?? totodat?? s?? v?? plasa?i în itinerariul dumneavoastr?? o vizit?? în Parcul Na?ional Comana!

Vizionare pl??cut??!

http://www.youtube.com/watch?v=ANxTBATt83M
 
Vad ca intre timp au gasit si o utilitate pentru cladire garii.... farmacie. Pacat ca nu e un fel de farmacie de care stim noi de aici de pe forum :D
 
Hopa...

Buna Crys, ce ai fotografiat acolo la Baneasa? Ar parea sa fie un depozit de marfa abandonat de pe vechea linie Bucuresti-Giurgiu! Foarte interesant, mai ai poze de detaliu cu acea cladire veche? Ar putea sa fie mai valoroasa decat pare... si in orice caz, mult mai valoroasa decat felul in care o trateaza onor CFR-ul!