Siemens Desiro s??getând culorile toamnei din Parcul Na?ional Comana<i></i>,
28 octombrie 2011<i></i>
Culorile pastelate ale toamnei reprezint?? un bun prilej de a-?i face drum prin Rezerva?ia Natural?? a Parcului Na?ional Comana. O flor?? bogat?? a?ternut?? de-a lungul Neajlovului sau o faun?? deosebit?? ascuns?? prin p??duri ?i prin lacurile din zon?? înseamn??, conform statisticilor, o a doua oaz?? a
biodiversit???ii din România dup?? Delta Dun??rii.
Ca o coinciden??? sau nu, dar tot aici se afl?? calea ferat?? care leag?? ora?ul-port la Dun??re, Giurgiu, de capitala României, Bucure?ti. în trecut, mai exact în 30 octombrie 1869, se d??dea în folosin???
linia construit?? sub semn??tura Domnitorului Alexandru Ioan Cuza, leg??tura de 67 de kilometri fiind realizat?? în nici 3 ani de zile.
Considerat??
prima linie de pe teritoriul ??????rilor Române?ti ale acelor vremuri, îns?? a zecea linie de pe întreg teritoriul României contemporane, aceasta traverseaz?? Lunca ??Ë?ab??r ââ??â?? Arge? ?i Câmpia Burnazului ?i str??punge Parcul Na?ional Comana. Ast??zi, linia este fragmentat?? datorit?? pr??bu?irii podului feroviar peste Râul Arge? în noaptea de 13-14 august 2005, r??mânând doar trenuri care circul?? pe ruta Giurgiu ââ??â?? Gr??di?tea.
S??geata Albastr??, în fiarele ?i tehnica automotorului diesel german Siemens Desiro Seria VT 642 a fost a?teptat de mine ?i de camaradul FeRoviaR, Mihai-C??lin, în dreptul localit???ii
Comana, pentru a putea fi transpus, pentru dumneavoastr??, în câteva secunde de mi?care feroviar??, natural??, tomnatec??. Plimbarea ââ??Âde terenââ?? dintre halta ????epe? Vod?? ?i Comana este prezentat??, de asemenea, în câteva cadre motrice care accentueaz?? ?i mai mult farmecul locului, invitându-v?? totodat?? s?? v?? plasa?i în itinerariul dumneavoastr?? o vizit?? în Parcul Na?ional Comana!
Vizionare pl??cut??!
http://www.youtube.com/watch?v=ANxTBATt83M