In primul rand nu ai inteles aspectul problemei, cand am zis ca te descurajezi singur a fost la ideea ca nu gasesti materiale, si ti-am dovedit contrariul. Nimeni nu a zis ca sa faci modelism e si ieftin, arunca si tu un ochi in primul rand pe la constructii de modele, de diferite tipuri, fie trenuri , fie masini si nu numai, si ai sa vezi si in primul rand ai sa inveti foarte multe.
Aici nu ne-am adunat sa facem misto unul de altul, sau sa radem de lucrarile pe care le facem, ci sa prezentam anumite lucrari, tehnici, etc.
Referitor la lucrarea ta, ce sa spun? in primul rand materialul ales de tine iti face cute daca il indoi prea mult, e strat de hartie, polistiren si iar hartie, cand ti s-a adresat cu sfatul sa folosesti komatex sau ABS, era in ideea ca lucrezi destul de bine dar nu s emerita pe acest tip de material, si ar trebui sa incerci ceva mai bun sa iti demonstrezi calitatile, ce faci tu e bine, numai ca totul la final e o jucarie, daca ai traforaj, cuter, pile de diferite granulatii, smirghel si nu in ultimul rand RABDARE poti fac orice.
Dar daca stam sa reinventam fiecare in parte roata, si o luam de la zero fiecare, nu se ajunge nicaieri. Nimeni nu a zis ca s-a nascut invatat, dar de aceea exista forumurile, sa invatam. Pentru inceput, luai o bucata de komatx sau komadur si te jucai cu ea, ci vedeai acolo ce probleme intampini si cred ca ai fi primit sfaturi de la oameni care au lucrat cu aceste materiale si mai mult de atat, pe viitor iti era tie de folos. Acum ca iei Komatex foaie mare, nu te incalzeste cu nimik, ca tot nu stii cum se prelucreaza acel material. Nimeni nu te descurajeaza, nu o lua in nume personal, incercam sa te indrumam . Sau asta e parerea mea. Daca vroiai sa faci o casa, da, materialul se preteaza, dar sa faci o carcasa de locomotiva....
Tampoanel sunt OK, poate daca foloseai un ac de serinda sau ceva ascutit incat sa dozezi cantitatea de lipici peste iti ieseau mai curate.
Spunene cum rezolvi cu bavurile din taiere de la geamuri? Cum le finisezi?
O idee de a imita chederul de la geamuri ieftina, nu sarma care ai folosito tu, ci sarma de bobina, cred ca ai pe acasa sau pe la un talcioc un transformator ars de pe care sa ii iei sarma, ma refer la sarma de 0.2, 0.3mm grosime, te pui si o lipesti pe marginea geamului cu super glue, bineinteles dupa ce l-ai finisat.
Poi puneai pe interior geamurile pe care le-ai taiat.
Cand se zice de grund, nu te gandi ca ai niste grund dinala pt metal, care se da pe tabla sa nu rugineasca, ci este un primer cu diferite granulatii care se da pe modele. El de preteaza cel mai bine pt ABS, deci din nou ne intoarcem la alte materiale si nu la ce ai folosit tu. Sa folosesti chit poliesteric auto, e bun, dar iti nenoroceste carcasa cand se intareste si il slefuiesti, ca trebuie sa te apesi ca se face ca piatra ca duritate.
Cand ti se face o remarca nu lua ca vorbe la misto, desi ma repet, ci i-a aminte ca deja acest drum e deja batatorit de altii si te indruma sa mergi mai repede mai departe, ca degeaba ai talent si mana daca nu folosesti materialele care trebuie.
Mult succes in continuare si spor la treaba.