In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Luni am facut putina curatenie pe diorama.
In jur de 93% din traseu este gata. Mai ramane de finalizat al doilea modul de intoarcere, pe care vor fi amplasate placa turnanta si remiza, lucrari realizate de Edy (peace).
Forte noi,cu avant pentru patrie
Am realizat o buna conexiune intre module ca sa nu avem portiuni de linie nealimentat si am facut un scurt test cu o locomotiva si Adi s-a ocupat de al nostru munte "imbradindul":
Ieri Tudor a tras tare la realizarea legaturilor electrice, Alexandra a pus iarba, traseul de linii l-am finalizat singur si impreuna cu George am pus pietris.
Astazi am mesterit cateva semne de circulatie. Acestea au fost printate pe hartie fotografica, iar piciorul de sustinere l-am realizat din forex de 1 mm grosime.
Foarte frumos.
Am si eu o intrebare, ce materiale s-au foosit pentru podul rulat. Eu vreau sa fac niste modele de poduri... dar nu am idee inca ce materiale sa folosesc, atat pentru baza podului cit si pentru barele de pe margine.
Am o rugaminte daca se poate si nu e secret.... Ma intereseasa ce dimensiuni are podul pe latime, ce distanta ramane (la scara) de o parte si de alta a liniei si care este latimea liniei, adica latimea traversei. da, stiu, ultima parte as putea rezolva-o luand o bucata de linie si pus rigla pe ea... din pacate nu reusesc sa-mi gasesc sacul de linii...
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.