In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Iepurasul a fost mai grabit in cazul meu, aducandu-mi o "Vitrina pt. expunerea modelelor feroviare"
Lasand deoparte "iepurasul", ideea mi-a venit admirand la colectionari cu vechi state, modelele expuse in asemenea vitrine.
Indrumat de proiectul trimis de LDH (multumiri ), mi-am comandat la un atelier de mobila o astfel de vitrina avand dimensiuni: 175 lungime si 70 inaltime cu 5 rafturi; materialul folosit a fost PAL iar spatele cu PFL; 2 bucati de geam de 3 mm de la geamgiu;
Azi dimineata am trecut la montarea ei pe perete ( de 2 saptamani zacea in camera asteptandu-si locul si modelele);
In lipsa sinelor drepte (doar niste resturi gasite) am ocupat numai raftul superior cu o garnitura ep. II c trasa de BR 01 Roco.
PS - setul PIKO Junior este "vinovat" inca din 1981 pt. "boala" de care sufar!
La locomotivele electrice romanesti, circuitele de semnalizare se comuta in mod automat de pe alimentarea de la trafo al locomotivei la alimentarea din acumulatorii locomotivei la intreruperea tensiunii din trafo. Cand locomotiva are alimentate circuitele de iluminat din acumulatori si apoi este conectata, se face comutarea automat pe alimentarea circuitelor de iluminat din trafo, circuitul acumulatorilor trecand pe incarcarea acestora.
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.