Gara Cotroceni

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

robertanasa

Well-Known Member
Trenulist
28 Decembrie 2016
1.150
0
48
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
In acest week-end am fost cu LDH intr-o plimbare pe la Gara Cotroceni. In cele ce urmeaza va voi prezenta cateva imagini luate de la fata locului.

Eu am copilarit langa Gara Cotroceni si cunosteam destul de bine locul dar in acest week-end am avut surpriza sa nu mai recunosc locul. Era o gara mica, linistita si infloritoare. Acum las imaginile sa curga si fiecare din voi sa trageti concluziile finale.

Cateva semnale






LDH


Un fost canton de bariera




Asa zisele semnale de la fosta bariera




Intrarea in pasaj




Cantar


Intram in zona garii


No coment


No coment


No coment


No coment


No coment


No coment


No coment


De pe vagon am reusit sa-l prind si pe LDH care incerca sa pozeze ce a mai ramas


No coment


No coment


No coment


Rampa


Pe cale de disparitie


Gara! Inca mai arde becul!


No coment


No coment


Paragina totala












Si cu toate astea, floricelele mai au putere sa traiasca



Cam asta a fost la Gara Cotroceni. Concluziile le trageti voi.
 
Aceste fotografii redau (parc?) existen?ža a unui or?Â?el cu omule?ži de fier, care acum stau stâlci?ži (aka macazele), iar liniile... unele dezafectate, unele înc? mai existente, dar toate cu un strat "protector" de rugin?. Chiar nu mai exist? industrie în zon?? De c?l?tori nu mai amintesc...

Mul?žumim pentru fotografii, drag? Robert!
 
Da, interesant reportaj. nimic nou. Un reportaj care se va pierde. Trebuie strigat mai tare, pentru a schimba ceva. Ii mai pasa cuiva ?

PS:
Seara cand plec de la munca traversez liniile. Ghici ce: tiganii se mai cearta intre ei. Si mai ghici ce: aveau sabii !!

Nu inteleg cine ii lasa sa stea aici. Oricum nu e cine stie ce, nu se iau de oameni ci decat de ai lor. Asta mi-a placut intotdeauna la tigani. Nu te bagi in treaba lor nu se baga nici ei in a ta.

Pacat ca proiectul numit "TER" s-a pierdut sub interesele si conflictele politice. Nimeni nu face nimic.
 
doxas87 a spus:
Mai multe despre Gara Cotroceni aici:
http://b365.realitatea.net/news/bucurestiul-nestiut-gara-cotroceni-multimedia/

Mul?umim pentru referin???! Reportajul a fost excep?ional ?i a fost citit cu l??comie! P??cat c?? situa?ia actual?? nu sprijin?? transportul FeRoviaR, dar asta este doar ACUM. în VIITOR va fi altfel!
 
sogard_2003 a spus:
mishu88 a spus:
P??cat c?? situa?ia actual?? nu sprijin?? transportul FeRoviaR, dar asta este doar ACUM. în VIITOR va fi altfel!

Care viitor ? Cel apropiat ?

în 5-10 ani vom avea linii de mare vitez??, pe magistralele principale vor circula trenuri Ro-La, iar c??l??torii vor fi de acord s?? fac?? 2 ore pân?? la Constan?a sau Bra?ov. Asta în m??sura în care se va investi corect ?i concret în infrastructur?? ?i personal. S?? studiem istoria administra?iilor de cale ferat?? în ???rile vecine ?i vom vedea c?? fiecare dintre acestea au avut un puternic punct de colaps, iar ulterior FeRoviaRele au ren??scut. Au ren??scut datorit?? aplic??rii unui management fructuos, bazat pe profit, pasiune ?i eficien???! Ca s?? nu mai vorbim de înfrânarea tiri?tilor care încep s?? se retrag?? din cursele de x000 kilometri ?i s?? lase locul trenurilor sau, cel mai frumos, s?? fie transbordate pe vagoane platform??!

Cum au avut vesticii ap?? cald?? ?i am avut ?i noi ulterior, a?a se va întâmpla ?i cu transportul FeRoviaR!

Iar Bucure?tiul are un poten?ial uria? de dezvoltare intra-urban?? a transportului pe ?ine. Câte containere de produse ar putea veni pentru Cora, câte mii de oameni ar putea s?? circule pe re?eaua urban?? a c??ii ferate...
 
Misule, nu pot sa zic decat ca suna frumos. Chiar prea frumos...astept cu sufletul la gura sa vad facut tot ceea ce spui tu. Doamne ajuta ! :lautar: :)
 
auzeam astazi la radio cum chefereul e daca se poate spune asa "cea mai falimentara" companie din romania; si asa va fi in continuare cat va continua fur^H^H^H managementul spre prapastie; probabil cand nu va mai fi nimic de furat atunci va fi punctul zero de cand vom incepe si noi sa crestem; momentan mai sunt ceva locomotive/vagoane de tocat, niste sine de dat la fier vechi, si tot asa
 
Mda,o fi cfr falimentar,dar este cum era combinatul siderurgic Galati cind furau toti de acolo.L-am dat pe nimic la indian,care a scos profit in 6 luni din ''gaura neagra a economiei romanesti''.Cu cfr se va petrece ceva asemanator .... :D
 
M?? îndoiesc c?? în numai 10 ani se va schimba ceva în bine în calea ferat?? româneasc??.

,,Pove?tile" pe care le expune Mishu le-am auzit ?i eu, probabil de la aceea?i oameni. Probabil au rostul s?? ?in?? studen?ii în catedra de MRCF, s?? nu se transfere la alte specializ??ri.

Punem pariu c?? peste 5 ani o s?? facem tot 3,5 - 4 ore pân?? la Constan?a? Punem pariu c?? peste 10 ani o s?? facem 4 ore jumate c?? o s?? apar?? restric?ii pe infrastructura nou??? De fapt, infrastructura nou?? deja e plin?? de exfolieri pe ciuperca ?inelor ?i tot felul de gropi în ?ine din cauza marfarelor cu ro?i p??trate.
 
Din ce vad imaginile nu mai sunt valabile (cine stie de cat timp) cu fosta gara Bucuresti Cotroceni astazi parcul liniei, mai are cineva imagini cand gara + instalatiile de semnalizare erau inca intregi? Multumesc anticipat.