ITALIA

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

parpala2010

Active Member
18 Septembrie 2010
104
0
BUCURE???žTI
LOCATION
BUCUREÅžTI
De curând am avut ?ansa ca dup?? aproximativ 20 de ani s?? c??l??toresc din nou cu trenul ( :( b??usera toti ?i nu a avut cine s?? m?? ia de la aeroport).
Loca?ia .........frumoasa Toscana din Italia.

A?a c?? înarmat cu ceva cuno?tiin?e de limba italian?? ?i abilit???i dobândite cu ocazia altor deplas??ri în zone civilizate mi-am luat bilet electronic si am pornit în c??l??toria care a presupus schimbarea mai multor trenuri.

Concomitent m-am pus pe filmat

Prima apari?ie dupa un scurt drum cu o ,,c??z??tura,, de la aeroport la PISA CENTRALE o frumoasa garnitura trasa de MRCE





PISA CENTRALE



o alt?? ,,c??z??tura,, regional?? pe cât de inestetic?? la exterior pe atât de confortabil?? la interior :aplauze:



 
buna Parpala,

MRCE nu trage nimic, doar inchriaza! :lol:

MRCE Dispolk a rezultat din fuziunea Siemens Dispolok cu MRCE (Mitsui Rail Capital Europe) si este cel mai mare organism european care inchriaza material rulant.

Locomotiva Traxx din filmul tau este inchriata unui operator privat din Italia.
 
:D sigur e TRAXX F140 (Bombardier),asa sunt eu ...ma exprim romaneste ......poate de cand merg cu RATB-ul ,XEROXEZ documente si vad TIR-uri pe strada.... :D
 
si pui mancare in FRIGIDER (de la firma Frigidaire) in loc de refrigerator... ;-)
sau cumperi o placa de PLEXIGLAS...

Exemplele ar putea continua :D
 
De exemplu, sa faci focul intr-un GODIN... :D

@ Parpala: E foarte interesanta calatoria ta, dar spune-ne totusi in ce directie ai luat-o. Am recunoscut intai cursa locala de la aeroport pana la Pisa Centrale, apoi ai luat trenul de la Pisa Centrale spre... ?

E interesant sa precizezi asta fiindca, daca stim despre ce gari e vorba, putem veni si noi cu adaugiri. De exemplu, nu stiu daca ai idee ca traseul pe care ai mers este printre cele mai vechi din Italia, respectiv traseul Florenta-Livorno, pornit din initiativa marelui duce Leopold al II-lea de Toscana. Lucrarile au inceput in 1841 si s-au incheiat in 1844. Adica pe vremea cand la noi inca nu se prea auzise de tren...

http://sergiobontempelli.wordpress.com/2008/07/24/stazionepisa-storia/
 


TRASEU Aeroportul Galileo Galilei din PISA am luat trenul c??tre PISA CENTRALE apoi pân?? la gara LUCCA unde am schimbat si am mers pân?? la
BORGO a BUGGIANO unde dup?? o escal?? am preferat tot trenul pân?? la MONTECATINI TERME

drumul spre BOLOGNIA
 
De?i din câte ?tiam cele mai mici c??r?i din lume sunt cele referitoare la
buc??t??ria englezeasc??
istoria american?? ?i
eroismul italian

nu am fost surprins când am v??zut c?? italienii î?i respect?? înainta?ii

:
 
Si ai nostrii ii respecta nu?

poza a VI -a e exact cu feroviarii cazuti
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9353&highlight=monument

cer scuze pt off topic
 
Trenuri italiene?ti lâng?? Napoli (Campania)<i></i>, iunie 2012<i></i>



Luna iunie am petrecut-o al??turi de iubita mea în Regiunea Campania, Italia. Este o loca?ie foarte interesant??, o zon?? de câmpie ?i de deal intens fructificat?? din punct de vedere al agriculturii, cu oameni pa?nici ?i care î?i v??d fiecare de afacerea proprie.

Nu am putut trece cu vederea liniile ferate din zon??, care, Slav?? Domnului, nu au fost pu?ine. Chiar la câ?iva metri de casa închiriat?? trecea linia ferat?? închiriat?? de compania MetroCampaniaNordEst, unde circulau zilnic câte 13 perechi de trenuri (deci 26 în total). Ruta de circula?ie a trenurilor este Napoli ââ??â?? Benevento, distan?a de 71 de kilometri cu 12 sta?ii.

în vacan?a din Campania am filmat trenuri din Arpaia, San Felice a Cancello, Santa Maria a Vico, Acerra, Cancello ?i am avut ocazia s?? ajung la depoul NTV unde are loc revizia celor 25 de trenuri AGV construite de Alstom pentru compania care ofer?? pasagerilor viteze mari de circula?ie ?i servicii diverse.

A?adar, sub poalele vulcanului Vezuviu, p??mânturile sc??ldate de apele M??rii Tireniene, arate ?i muncite de negri sau est-europeni harnici sunt traversate de trenuri electrice care se alimenteaz?? la o re?ea de 3kV curent continuu sau de automotoare diesel cu vechime, iar câteva dintre acestea v?? sunt redate în minutele ce urmeaz??. V?? doresc vizionare pl??cut??!

http://www.youtube.com/watch?v=emVFN7KrZvw
 
Off-topic: ,,frigider" ?i ,,plexiglas" sunt în DEX. Nu ?i ,,pampers", ,,adidas", ,,rigips" care toate sunt m??rci înregistrate, dar sunt primele din categoria lor intrate pe pia?a româneas??. Cu ,,xerox"-ul e discutabil, eu l-a? b??ga în categoria celor de mai sus. Dar DEX îl precizeaz?? ?i exist?? în Nomenclatorul de Merserii ,,operator xerox".

Bine, într-un fel e mai bine s?? zic xerox ?i... mouse, decât s?? zic ,,?oarece" cum zic francezii (souris).
 
151343336-4a35be8b-00f1-40d9-8366-67e6ad332660.jpg


foto - http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,6080081

http://www.corriere.it/cronache/12_settembre_24/treno-freccia-argento-puglia-contusi_059deb28-0641-11e2-a9b9-923643284af5.shtml

http://video.corriere.it/scontro-treno-tir-cisternino-muore-macchinista/c8d8e67e-0673-11e2-a9b9-923643284af5

De vina este un camion romanesc, soferul a scapat dar a murit mecanicul.
 
Rezulta de aici ca e tipic soferilor romani sa nu opreasca la bariera.Indiferent in ce tara, sa nu ne mai miram de cite se intimpla in Romania.
Se pare insa ca mecanicii italieni nu sint familiarizati cu asemenea incidente, cel din speta de fata nu s-a retras in sala masinilor.

------------------------
Vorbeam intr-o zi cu un mecanic si a zis, ,,baaa cind il vezi pe nebun tragi robinetul si fugi in sala, daca nu apuci sa tragi te intorci dupa ce-l lovesti si tragi robinetul, sa fie tras"

Acuma se pune problema vitezei, in Romania probabil mai e timp sa fugi in sala.
 
dantm a spus:
Rezulta de aici ca e tipic soferilor romani sa nu opreasca la bariera.Indiferent in ce tara, sa nu ne mai miram de cite se intimpla in Romania.
Se pare insa ca mecanicii italieni nu sint familiarizati cu asemenea incidente, cel din speta de fata nu s-a retras in sala masinilor.

Bine ar fi s?? existe ââ??sala ma?inilorââ?? ?i la trenurile FrecciArgento. Uitându-ne mai aten?i, vom observa c?? postul de conducere este un cockpit aflat în leg??tur?? direct?? cu spa?iul dedicat transportului de pasageri, deci nu mai exist?? sala ma?inilor. Mecanicul ?i-a dovedit experien?a celor 50 de ani ai s??i ?i a limitat daunele ?i num??rul victimelor riscându-?i propria via???.
 
Pai atunci se retrage in spatiul destinat calatorilor nu era greu de inteles ce am vrut sa spun.

E trist ca a murit, intrebarea e ce e de facut cu astia care nu opresc la bariera?
Sa nu uitam ca si in Romania s-au mai accidentat mecanici cind au lovit camioane.