A trecut ceva vreme de cand nu am postat nimic referitor la proiect. Lucrurile au luat o intorsatura interesanta, acum lucram in echipa: adica Anghelson si cu mine.
Am inceput si eu sa refac filmele dar mi/am dat seama ca abodarea mea nu era foarte buna : eu nu am facut decat sa repozitionez pe filme detaliile in functie de ce alama urma sa folosesc. In plus proiectul original e varza ( nu e concluzia mea ), era munca de chinez batran sa faci modificari in proiectul polonezilor.
Solutia dl-ui Anghelson a fost sa redeseneze aproape tot proiectul, impartindu-l pe 2 filme cat sa acoperim tot cu 2 placi de la sierra. Deci mult mai economic decat ce vroiam eu sa fac. Am incercat amandoi sa ajungem la un compromis, cum locomotiva din proiect era modelul exportat la polonezi si avea diferente mari fata de ce circula pe la noi am ajuns la concluzia ca trebuiesc aduse modificari la proiect.
Au rezultat seturi noi de filme care acum sunt folosite pentru noi incercari de corodare. Cum proiectul e unul foarte complex incercam sa acoperim cat mai multe segmente lipsa in cat mai putin timp, acum ne ocupam si partea de motorizare. Aici lucrurile se vor clarifica abia peste cateva saptamani, dar semnalele sunt bune.
Pe scurt, 2 poze cu placa taiata cu noile filme realizate de Anghelson:
A trebuit sa tai placa pentru ca nu incapea in vasul in care fac corodarea, ambele jumatati au fost corodate.
Mai departe urmeaza sa se indeparteze fotorezistul si sa se inceapa asamblarea, lucrare pe care o va realiza dl. Anghelson pentru ca are experienta mai bogata in asamblarea kiturilor de alama.
Urmeaza refacerea caroseriei ( capota motor + cabina ), prima varianta pe care am prezentat/o si care am realizat/o dupa filmele originale va fi cel mai probabil finalizata si ea in ciuda greselilor de proiectare.
Cam atat in seara asta, il invit si pe Anghelson sa completeze acolo unde am lasat afara informatii. Drepturile de autor asupra filmului ii apartin.
Am inceput si eu sa refac filmele dar mi/am dat seama ca abodarea mea nu era foarte buna : eu nu am facut decat sa repozitionez pe filme detaliile in functie de ce alama urma sa folosesc. In plus proiectul original e varza ( nu e concluzia mea ), era munca de chinez batran sa faci modificari in proiectul polonezilor.
Solutia dl-ui Anghelson a fost sa redeseneze aproape tot proiectul, impartindu-l pe 2 filme cat sa acoperim tot cu 2 placi de la sierra. Deci mult mai economic decat ce vroiam eu sa fac. Am incercat amandoi sa ajungem la un compromis, cum locomotiva din proiect era modelul exportat la polonezi si avea diferente mari fata de ce circula pe la noi am ajuns la concluzia ca trebuiesc aduse modificari la proiect.
Au rezultat seturi noi de filme care acum sunt folosite pentru noi incercari de corodare. Cum proiectul e unul foarte complex incercam sa acoperim cat mai multe segmente lipsa in cat mai putin timp, acum ne ocupam si partea de motorizare. Aici lucrurile se vor clarifica abia peste cateva saptamani, dar semnalele sunt bune.
Pe scurt, 2 poze cu placa taiata cu noile filme realizate de Anghelson:
A trebuit sa tai placa pentru ca nu incapea in vasul in care fac corodarea, ambele jumatati au fost corodate.
Mai departe urmeaza sa se indeparteze fotorezistul si sa se inceapa asamblarea, lucrare pe care o va realiza dl. Anghelson pentru ca are experienta mai bogata in asamblarea kiturilor de alama.
Urmeaza refacerea caroseriei ( capota motor + cabina ), prima varianta pe care am prezentat/o si care am realizat/o dupa filmele originale va fi cel mai probabil finalizata si ea in ciuda greselilor de proiectare.
Cam atat in seara asta, il invit si pe Anghelson sa completeze acolo unde am lasat afara informatii. Drepturile de autor asupra filmului ii apartin.