- 25 Mai 2007
- 1.858
- 227
- WEBSITE
- http://r161trains.wordpress.com/
- YAHOO
- radu161
- LOCATION
- Bucuresti/Arad
Ca si celelalte linii, limba macazului si continuarea ei in inima macazului am indoit-o ghidandu-ma dupa sablon. Si aceasta sina si-a pastrat traversele, pentru a fi legate cu cele deja existente in macaz. Limba a fost taiata cu minifreza si pentru a fi fixata am folosit o bucata dintr-un papuc de fixare a sinelor.
Am montat si cealalta limba,completand inima macazului. Dupa acest pas am facut verificarile cu un boghiu cu 3 osii vechi (fiind cel mai pretentios).
Trecand testul, am completat la mijloc zonele lipsa din traverse.
Pentru ca trebuia sa montez piesa ce leaga limbile am scos macazul de pe sablon, dar din cauza lipiciului au mai ramas portiuni de hartie lipite de macaz. Ele oricum vor fi acoperite de terasament, asa ca nu am mai insistat sa le dau jos.
Piesa de legatura a fost facuta initial dintr-o fasie de plexi de 1mm grosime. Asupra acestui detaliu voi reveni mai tarziu.
Am adaugat cele 2 contrasine din dreptul inimii. Din fericire, talpa sinelor Peco este suficient de lata incat alaturarea a 2 linii creeaza un spatiu suficient pentru trecerea rotilor, ceea ce face foarte usoara pozitionarea si montarea contrasinelor. A trebuit numai eliminarea prinderii sinelor din acea zona.
Am montat si cealalta limba,completand inima macazului. Dupa acest pas am facut verificarile cu un boghiu cu 3 osii vechi (fiind cel mai pretentios).
Trecand testul, am completat la mijloc zonele lipsa din traverse.
Pentru ca trebuia sa montez piesa ce leaga limbile am scos macazul de pe sablon, dar din cauza lipiciului au mai ramas portiuni de hartie lipite de macaz. Ele oricum vor fi acoperite de terasament, asa ca nu am mai insistat sa le dau jos.
Piesa de legatura a fost facuta initial dintr-o fasie de plexi de 1mm grosime. Asupra acestui detaliu voi reveni mai tarziu.
Am adaugat cele 2 contrasine din dreptul inimii. Din fericire, talpa sinelor Peco este suficient de lata incat alaturarea a 2 linii creeaza un spatiu suficient pentru trecerea rotilor, ceea ce face foarte usoara pozitionarea si montarea contrasinelor. A trebuit numai eliminarea prinderii sinelor din acea zona.