Locomotiva Diesel Hidraulic?? LDH45 cu motor MB836Bb

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
cred totusi ca pornirea la ldh45 a fost facuta la temperatura mai mare cu cateva grade (mai multe) decat m43 :)

asa, pornirile astea sunt epice:
http://www.youtube.com/watch?v=pv_cGG56QA4&feature=PlayList&p=D12840E7A534280D&playnext=1&playnext_from=PL&index=36

http://www.youtube.com/watch?v=-JpQivta6MQ&feature=PlayList&p=D12840E7A534280D&playnext=1&playnext_from=PL&index=30
 
manlif2_0 a spus:
cred totusi ca pornirea la ldh45 a fost facuta la temperatura mai mare cu cateva grade (mai multe) decat m43 :)

Foarte interesante pornirile! E drept c?? locomotiva pe care lucra taic??-meu era ?inut?? în remiz??, apa din ea nu cobora sub 5-6 grade, temperatura remizei permitea depozitarea florilor... Dar ce folos? Acum este singur?? ?i neb??gat?? în seam??...
 
29 iulie 2008 -=- Ultimele vagoane manevrate de LDH45-389<i></i>

Cu mai mul?i nori pe cer decât în ziua precedent??, am scos bicicleta din garaj ?i am dat o rait?? pân?? la Gara F??lticeni. Aici, tat??l meu î?i f??cea datoria zilnic?? de mecanic de locomotiv??. în acea zi s-a nimerit s?? aduc?? pe linia 2 a g??rii un convoi de câteva vagoane Eacs înc??rcate cu bu?teni din curtea companiei unde lucra, ForestFalt F??lticeni.

Tot atunci, în jurul orei 13, în Gara F??lticeni sta?iona Automotorul Desiro. Acesta avea s?? plece ca Tren de C??l??tori nr. 5538 abia la 15:12 spre Dolhasca, cel??lalt cap??t al liniei 510. Astfel, manevra era permis?? pe teritoriul sta?iei F??lticeni, iar trenul m??rfar pe care tata-l conducea avea liber?? trecere dup?? sabotul ro?u. Dup?? aceast?? manevr??, o LDE de 2100 CP venea în Gara F??lticeni, prelua convoiul de marf?? ?i-l ducea spre Dolhasca ?i mai departe în Pa?cani.

Nu-mi r??mâne decât s?? v?? prezint câteva fotografii în care am surprins locomotive diesel-hidraulic?? LDH45-389 într-o ipostaz??ââ??Â? într-una din ultimele ipostaze ca vehicul feroviar motor. De pe la mijlocul anului 2008, activitatea de manevr?? a echipei de lucru în care tat??l meu avea rolul de mecanic de locomotiv?? era tot mai rar??. Marfa produs?? de combinatul f??lticenean era transportat?? pe transportul rutier, iar consecin?a acestei op?iuni a fost ?omajul... cruntul ?omaj.

Gigantul ro?cat manevrând pe linia 2 din Gara F??lticeni<i></i>


Trenul m??rfar era tras pe teritoriul G??rii F??lticeni<i></i>


Gigantul ro?cat printre -b??d??d??ul- din Gara F??lticeni<i></i>


O Locomotiv?? diesel-hidraulic?? versus un Automotor diesel<i></i>




Petru?, câinele care alerga dup?? locomotiv?? ?i nu obosea niciodat??<i></i>


Trenul manevra înapoi pentru a gara vagoanele cât mai aproape de semnalul de ie?ire din F??lticeni<i></i>


Liniile G??rii F??lticeni, v??zute mai ââ???žde susââ?? <i></i>





V?? mul?umesc pentru aten?ie!<i></i>

PS: ââ???žb??d??d??uââ?? = grup de plante care cresc natural pe calea ferat??
 
Poate a?i auzit de ?tirea despre locomotiva p??r??sit?? din sectorul 2, Bucure?ti, de la fosta fabric?? de pâine din zona Aleei Mozaicului.
Locomotiv?? p??r??sit?? printre blocuri în Capital??<i></i>

O locomotiv?? fabricat?? în 1979 a fost abandonat?? pe Aleea Mozaicului din sectorul 2, în imediata vecin??tate a unor blocuri de locuin?e. Cu toate c?? se afl?? pe proprietatea unui dezvoltator imobiliar, locomotiva este un punct de atrac?ie pentru curio?i ?i a fost mai mul?i ani spa?iul de joac?? al copiilor din cartier.

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Locomotiva_parasita_printre_blocuri_in_Capitala_0_378562378.html

Iat?? c?? în ciudata diminea??? (dpdv meteorologic) de 1 Decembrie, am pornit spre loca?ia amintit??. Mi-am luat bicicleta prietenei din dotare, pe o vreme aprig?? cu un carosabil alunecos ?i câini comunitari nervo?i pe bicili?ti.

Locomotiva nu mai avea nicio pl??cu??? de identificare, decât cea pe care scrie "Uz. 23 August" ?i num??rul 23762, anul 1979. Cu ajutorul unor pasiona?i (maus ?i zoly87) am descoperit c?? este LDH45-293.

Dac?? am fi avut bani (noi to?i), am cump??ra-o, am repara-o ?i am repune-o în circula?ie!! Pus?? pe un tir, dus?? într-un atelier de repara?ie... Dar Georg Hoceav??r e doar unul în ?ar??...

LDH45-293 apar?inând Hercesa Bucure?ti<i></i>


LDH45-293 apar?inând Hercesa Bucure?ti<i></i>
 
Stima?i colegi,

Am avut ast??zi ocazia s?? ajung în curtea celor de la REMAT Suceava unde activeaz?? locomotive ale unui operator privat de locomotive din România, ELECTROCOMP. V?? voi prezenta LDH45-389<i></i> care a fost activ?? mult?? vreme în F??lticeni, salvat?? de la t??iere, furt etc. de c??tre cei de la Electrocomp ?i îngrijit??/men?inut?? în parametrii de func?ionare de c??tre tat??l meu: actuala 86-0081-9<i></i>! O BIJUTERIE!

întrucât nu am acum timpul necesar s?? realizez în stilul unui ââ??minireportajââ?? (dar cu promisiunea apari?ia acestuia în viitor), prezint, pe scurt, fotografiile cu descrierea aferent??.

Locomotiva diesel-hidraulic?? înmatriculat?? 86-0081-9 (ex-LDH45-389)<i></i> preg??tindu-se de manevr?? la REMAT Suceava
86-0081-9%20-%3D-%2016.09.2011%20-%20Suceava.jpg


De?i seria i-a fost ?tears?? din nu ?tiu ce motiv, aceasta este 25.192<i></i>, conform C??r?ii Tehnice a Locomotivei LDH45-389.
86-0081-9%20-%3D-%2016.09.2011%20-%20Suceava%20-%20detaliu%20placuta.jpg


Postul de conducere
86-0081-9%20-%3D-%2016.09.2011%20-%20Suceava%20-%20post%20de%20conducere%20LDH.jpg


Tabloul electric
86-0081-9%20-%3D-%2016.09.2011%20-%20Suceava%20-%20tabloul%20electric.jpg


Panoul de diagnosticare a parametrilor tehnici de func?ionare a agregatelor instalate pe locomotiv??
86-0081-9%20-%3D-%2016.09.2011%20-%20Suceava%20-%20detaliu%20panou%20de%20diagnosticare%20parametrii%20tehnici.jpg


Motorul MB836Bb cu putere nominal?? de 450 CP (aici se vede presostatul de 0,6 bar desf??cut în vederea remedierii acestuia. La timpul potrivit voi publica filmul aferent acestei ac?iuni)
86-0081-9%20-%3D-%2016.09.2011%20-%20Suceava%20-%20detaliu%20motor.jpg


Aspect frontal capot?? mare
86-0081-9%20-%3D-%2016.09.2011%20-%20Suceava%20-%20detaliu%20aspect%20frontal.jpg
 
Activitate FeRoviaR?? de duminic?? cu LDH45-389<i></i>, [martie, 2014]<i></i>

Exist?? persoane care muncesc chiar ?i duminica cu scopul de a asigura un flux eficient ?i cu timpi scur?i de indisponibilitate a materialului rulant tractat. în videoclipul propus pute?i urm??ri o locomotiv?? diesel-hidraulic?? de 450 cai putere manevrând 17 vagoane pe o linie cu raza curbei de 180 metri.


LDH45 în Suceava by mishu88, on Flickr

http://www.youtube.com/watch?v=-2j-qn8lxkY