Stima?i colegi,
Am avut ast??zi ocazia s?? ajung în curtea celor de la REMAT Suceava unde activeaz?? locomotive ale unui operator privat de locomotive din România, ELECTROCOMP. V?? voi prezenta
LDH45-389<i></i> care a fost activ?? mult?? vreme în F??lticeni, salvat?? de la t??iere, furt etc. de c??tre cei de la Electrocomp ?i îngrijit??/men?inut?? în parametrii de func?ionare de c??tre tat??l meu: actuala
86-0081-9<i></i>! O BIJUTERIE!
întrucât nu am acum timpul necesar s?? realizez în stilul unui ââ??Âminireportajââ?? (dar cu promisiunea apari?ia acestuia în viitor), prezint, pe scurt, fotografiile cu descrierea aferent??.
Locomotiva diesel-hidraulic?? înmatriculat?? 86-0081-9 (ex-LDH45-389)<i></i> preg??tindu-se de manevr?? la REMAT Suceava
De?i seria i-a fost ?tears?? din nu ?tiu ce motiv, aceasta este
25.192<i></i>, conform C??r?ii Tehnice a Locomotivei LDH45-389.
Postul de conducere
Tabloul electric
Panoul de diagnosticare a parametrilor tehnici de func?ionare a agregatelor instalate pe locomotiv??
Motorul MB836Bb cu putere nominal?? de 450 CP (aici se vede presostatul de 0,6 bar desf??cut în vederea remedierii acestuia. La timpul potrivit voi publica filmul aferent acestei ac?iuni)
Aspect frontal capot?? mare