Salut,
Eu din cate stiu, la Reloc exista un contract de tiristorizare a 10 locomotive EA seria 47 in colaborare cu Promat Craiova, pentru Marfa, , din care sunt gata 7 masini. Prima tiristorizata cu Softronic si executata de Reloc, a fost 47-916 (ulterior 1001), dispunand de IGBT, sistem mono-trifazat si putere marita la 6600, actual in proprietatea TFG.
Un contract pentru 10 masini seria 47 tiristorizate cu Softronic a fost semnat luna trecuta de Depoul Brasov,iar 4 sunt deja venite si fac servici de cale. Alte 10 masini tot pentru calatori vor lua drumul Aradului si al Bucurestiului.
Ce mai stiu este ca acestea n-au cum sa fie ED dintr-un singur motiv : exista deja clasa ED alocata prototipului 50-0001, care este in curs de repunere in functiune la depoul Brasov, prin modificarea sistemului de sericii auxiliare pe 380V, renuntandu-se la cel pe 170. Din cate stiam, aceste locomotive tiristorizate , seria 47 sunt EB
O seara buna :wink: