Multumesc Florinn
Partea a II-a
La capatul Y al statiei am facut cam cum ne taie capul dar eu zic si colegii mei sunt in asentimentul meu ca a iesit ceva elegant si place privirii.
Intrarea in gara, trecerile de pe un fir pe altul la linia dubla se datoreaza lui tchisake care a considerat ca este mult mai interesant sa rupem simetria imaginii intrarilor garii, daca facem exceptie de triaj si depou.
A iesit ceva care ne place foarte mult
Intr-un final am pus toate liniile pe blat si iata rezultatul.
Vedere capat X
Vedere capat Y
Vedere spre capatul X
Vedere de ansamblu a statiei dinspre capatul X
Vedere de ansamblu a statiei dinspre capatul Y
Detaliu intrare capat Y
Constructiile amplasate pe planseta nu au legatura cu ce va fi pe macheta decat din punct de vedere al pozitiei asa ca nu luati in seama cladirea garii facuta dintr-un depozit si butoiul de bere care nu reprezinta nimic.
Desi era tarziu, aproape ora 24, lok si cu mine am mai zabovit putin inn jurul modulului de gara.
Pentru mine ceva nu era de acolo. M-am uitat pana m-am saturat si pana la urma am realizat ce nu-mi placea si-mi sarea in ochi.
La capatul Y nu puteam face o vizualizare de ansamblu a intrarii deoarece paralelismul dublei, ceva normal, era deanjat.
Paralelismul care pleca din
breteaua tchisake nu-mi era pe plac. Era
cheala zona
As fi vrut ca intrarea pe linia trei sa se faca prin intermediul unui macaz amplasat pe linia trei.
Poate ar fi parut ciudat avand in vedere dubla car numai dubla nu mai era. Nici nu voiam dubla hotarand ca cele doua linii pleaca fiecare in treaba ei, avem linie dubla doar la un capat.
Am intors pe toate fetele situatia si nu am avut solutie cel putin pentru moment. Nu ne dadea voie triajul. Ar fi trebuit sa-l modificam sau sa renuntam la el fiind obligati sa schimbam unghil de iesire al liniilor din statie. Sa-l aducem mai in fata nu putem deoarece &8220;mai in fata&8221; nu mai avem nimic. Completarea plansetei se face exclusiv in planul doi, cel putin pe aceasta zona.
Am renuntat si am plecat acasa.
Pana ne reintoarcem la macheta poate ne vine o idee salvatoare.
Probabil ca daca am fi facut gara cu configurataia actuala a liniilor, ma refer la configuratia garii reale, nu am fi avut probleme.
Cum urmeaza o sedinta pe teren la Calimanesti este posibil, dupa ce vedem cum arata in realitate, sa mai modificam ceva mai ales ca se vede clar ce s-a facut in dreptul peroanelor.
Daca are cineva o idee este bine venit