In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Daca tot s-a adus in discutie Tatra de Bucuresti, va prezint si eu o Tatra T4R cu insemnele ITB-ului din anii 70. Macheta este realizata la scara 1:50.
Tura asta mi-am facut sabloane in Corel pentru a putea taia pe laser - plotter lateralele tramvaielor si usile. Materialul folosit este stiplex de 2 mm grosime.
Multumesc pentru imprimarea decalurilor lui Florin din Cluj!
Iata ce a iesit
Revenind la tramvaiele care au circulat in Iasi, trecem in revista si vagoanele tip GT 5 aduse din Augsburg. Acestea au rulat din 2001 pana-n vara acestui an pe urmatoarele trasee: 3, 5, 6, 11, 13 (varianta Dancu - Copou).
Iesim din Iasi si mergem catre Halle - Germania pentru a vedea evolutia unui cuplu format din doua vagoane motor si o remorca (Grosszugg - T4D+T4D+B4D). Veti vedea si etapele de realizare ale machetelor. Acestea au primit si iluminat.
Gata de plecare spre Elvetia. Vagonul a fost trimis din partea RATP Iasi celor de la Bernmobil.
Usile sunt taiate pe laser plotter, din stiplex de 2 mm grosime, transparent pentru a putea folosi "resturile" pentru geamuri, usile fiind vopsite in culoarea dorita.
Tandem Tatra T4R 243+251 functional pe linie HO. Doar primul vagon este tragator (243) si al doilea remorca (251). Pentru motorizarea vagonului am sacrificat o locomotiva de la FRET, doar primul boghiu al tramvaiului fiind motorizat, al doilea fiind purtator. Celalalt boghiu ramas de la locomotiva il voi folosi pentru Tatra KT8D5.
Iata ceva fotografii:
hai ca eu am starnit se pare flama, asa ca eu tre sa chem pompierii
inseamna ca mi-a scapat, sincer am vazut in vreo 2-3 poze tramvaie cu sau fara diorama (ma refer la produse cumparate), dar in niciuna nu se sugera ca ele s-ar si misca pe sine ... si vorba lui Galilei, 'totusi se misca'
Am "imbinat" cele trei segmente ale vagonului, doua articulatii foarte simplu de realizat. Primul segment a primit un boghiu motor, restul boghiurilor fiind purtatoare. Am facut probe pe linie si se comporta foarte bine. Urmeaza realizarea finisajelor interioare.
Iata ce a iesit:
Rame boghiu.
Boghiurile vor fi pentru ecartament de 1000 mm, chiar daca vagonul este inmatriculat in Praga.
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.