Magistrala Bucuresti-Constanta

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

dave

Active Member
Trenulist
8 Martie 2008
136
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Haideti sa continuam aici discutiile ramase neterminate despre magistrala Bucuresti-Constanta.
Din ce am vazut eu, intre Pasarea-Fundulea se circula in continuare pe un singur fir (firul 2).
Nu stiu care mai e situatia in gara Baneasa?
 
Gara Baneasa e terminata de mult.
Odata cu terminarea sezonierelor, trenurile ramase au fost deviate iar Baneasa - Pantelimon s-a inchis la loc pentru terminarea lucrarilor din Pantelimon.
Reportaj aici : http://pisti91.myfreeforum.org/ftopic584-0.php
 
salut Florin, am eu ceva poze facute special pentru a surprinde catenara pe Buc-Cta. Voi reveni.
 
Firul 1, Pantelimon-Fundulea (poate si mai mult de atat) este inchis circulatiei de ceva vreme. Din cate imi aduc aminte, acesta fusese redeschis circulatiei, iar anul trecut se circula pe ambele fire.
Am vazut ca se lucreaza la sistemul TMV, si ma intreb daca asta e motivul? La cate trenuri circula zilnic, s-ar fi putut circula si prin ordine de dispecer, banuiesc.
 
Hai ca se poate:

http://www.gandul.info/news/calatoria-cu-trenul-pe-ruta-bucuresti-constanta-scade-de-vineri-la-2-ore-si-30-de-minute-pentru-trenurile-care-circula-fara-oprire-8496613

Marius.

PS: Vinerea asta ar trebui s-o punem in calendar si s-o serbam ca si SARBATOARE NATIONALA: ba se inaugureaza linia Buc-Constanta cu timpi de parcurs ca in anul ....1989 :D , ba se lanseaza transportul de noapte in Bucuresti, ba se anunta ca se va reparar Podul de la Gradistea.....ehee, clar cred ca m-am teleportat intr-o Romanie paralela....stati sa ma ciupesc putin, poate ca visez...hmmmm :confused:

O fi VINEREA MARE number 2 !!!!.....ca se intampla numai minuni....minunate !!! :D
 
da chiar, de ce isi iasa din fire cu o viteza de nivel 189 dupa atitea ,,proiecte" facute si bani malaxati?

ca citeam dimineata la cafea un mers in care un rapid facea distanta in 2 ore si 34 de minute.
 
Apropos, ca stirea e ca stire, ca de stiri avem parte destule: a vazut cineva cu ochii lui (sau macar prin ochii cuiva foarte apropiat si de incredere) cea de 8-a minune a lumii ? Chiar face trenul 2 ore si jumatate de la bucuresti la cta ?
E bine ca am ajuns la performantele de pe vremea lui ceasca. E totusi un pas inainte. Si sa speram ca minunea nu sa tina atat de putin cat e in poveste.
 
rapidul 983 face doua ore jumatate - confirmat de prieteni. cica e super frumos in tren si curat. Insa daca vrei sa mergi mai departe de constanta trenul are regim de personal :D adica mai faci aproximativ o ora si 50 de minute pena la Mangalia ! :-?
 
:D pai sta in neptun 9 minute, in constanta 17 minute !! iar in alte 5 gari cate 2-3 minute. In total sta 38 de minute prin statii. restul le face pe drum.

In Constanta e obligat sa stea atata deoarece primeste locomotiva diesel. Asta pentru ca nu s-a agitat nimeni sa electrifice linia pana la Mangalia.
 
tot e bine, parca pe vremea lu ceasca se schimba locomotiva in jumatate de ora (cel putin ce-mi mai aduc eu aminte ...)
nu inteleg de ce sta atata in neptun, ca e o gara mica si din cate imi aduc aminte nu are abatuta, deci nu stiu daca are pe cine sa astepte
iar legat de electrificare, hai sa fim seriosi, nu se electrifica un brasov-sibiu, care totusi e linie importanta as zice; deja cta-mangalia ar trebui sa fie linie secundara dupa importanta, desi apare ca magistrala principala 800; daca se mai inalta nivelul marii sau lacul techirghiol nu prea vad bine linia dintre eforie nord si sud
dar asta e alta mancare de peste, important e ca macar pana la constanta se merge bine; motiv de baute :D
 
Pai chiar ma uitasem pe gogule si vazusem ca e doar o linie.
Gara Neptun sa fie aia chiar de langa traversarea lui DN39 dinainte de Mangalia ? Nici nu stiam ca e o gara acolo, sau ma asteptam sa se numeasca Mangalia Nord sau cam asa ceva. Si de ce oare wikimapia o arata ca inchisa ? (closed)
 
Apoi aia e.
Când am fo io cu gez???u amu vre-o 15 ani ultima dat?? pe acolo, ?iu minte c?? pe cl??dire scria NEPTUN.
E mai aproape de Jupiter-Neptun decât de Mangalia. ??Ë?`apoi trebuia ca atunci când ave chef Toar???u` s?? mearg?? la Neptun cu Ghez???u s?? aib?? o gar?? mai ac??t??ri, nu o simpl?? halt?? f??r?? nicio ab??tut??.

E.
 
Sta?ia Neptun are abateri, dar nu prea opresc trenurile în ea. în schimb, la Neptun Hc e ditai boschet??ria în jur, de nu vede na?ul când d?? pelcarea dac?? au coborât/urcat to?i (?i e trafic de c??l??tori mare acolo), prin urmare s-au pus timpi mai mari de sta?ionare.

în restul sta?iilor cu abateri se st?? mult la încruci???ri.
 
Atentie! Trenuri estivale (lungi!) la Marea Neagra in Eforie Nord [Septembrie, 2011]<i></i>

LDE%20GM%20la%20intrare%20in%20Eforie%20Nord%20opera.jpg


Sta?iunile de-a lungul coastei M??rii Negre au reprezentat ?i o s?? reprezinte mult timp o atrac?ie pentru turi?tii din întreaga ?ar?? ?i chiar ?i de peste hotare. A?adar, al??turi de fra?ii mei am devenit ?i noi vizitatori pentru câteva zile în sta?iunea Eforie Nord.

Am profitat la maximum de prezen?a mea acolo pentru a urm??ri cu drag activitatea FeRoviaR?? din Gara Eforie Nord. De?i aproape la sfâr?it de sezon, totu?i trenurile soseau ?i plecau cu turi?ti, în timp ce plaj?? era plin??, iar apa m??rii -- cald??.

Trenuri ca cele venite de la Suceava, Ia?i, Bucure?ti Nord sau Arad soseau unul dup?? altul, în timp ce dinspre Mangalia urcau pe lâng?? Lacul Techirghiol c??tre Eforie Nord trenuri Accelerate, Rapide ?i Personale c??tre Constan?a, Bucure?ti Nord sau Ia?i. Vagoanele de c??l??tori erau câte 8-10 la fiecare tren, în timp ce locomotivele LDE EGM erau vedetele litoralului conectat de calea ferat??. Motoarele ambalându-se, vagoanele scrâ?nind din sabo?i sau discuri de frân??, goarnele asurzitoare sau fluierele oferite de ?efii de tren î?i f??ceau sim?ite prezen?a ?i demonstrau, tuturor, c?? la Marea Neagr?? se poate ajunge (?i) cu trenul!

Valurile m??rii ?i ambarca?iunile din larg sunt subiecte interesante de urm??rit, la fel ca ?i r??s??ritul care ofer?? un miracol zi de zi. La nivel de microcosmos, Constan?a ofer?? multe obiective turistice de vizitat: cazinoul, stabilopozii pe care stau p??s??ri ca s??-?i usuce penajul, parcurile cu dovezi ale coloniei grece?ti Tomis, muzeele, teatrul ?i restaurantele la care s?? po?i mânca o Pizza superb??. Turnul de televiziune ?i lacul Belona sunt alte dou?? obiective surprinse în filmarea de mai jos, la care v?? doresc vizionare pl??cut??!

Lista trenurilor:
A1852, Suceava Nord -- Mangalia
R682, Mangalia -- Bucure?ti Nord
A1862, Ia?i -- Mangalia
P8804, Mangalia -- Constan?a
R983, Bucure?ti Nord -- Mangalia
A1822, Arad -- Mangalia
A1861, Mangalia -- Ia?i
R982, Mangalia -- Bucure?ti Nord

http://www.youtube.com/watch?v=julD4RD_3_o