In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
este luat? de aici ?i prezint? o ma?in? de linie îngust? construit? construit? 1984-1986 de Faur Bucure?ti.
Din câte am v?zut ma?inile au fost cump?rate ?i folosite in Polonia.
Sunt curios dac? cea de la Criscior o s? se întoarc? sau nu în Polonia :?:
cei mai in masura sa-ti raspunda la prima intrebare sunt cei de la [email protected]. Fa-le un mail, sunt convins ca iti vor raspunde.
O mica nuanta: automotorul a fost cumparat pentru ca a fost o comanda a polonezilor, dupa caietul lor de sarcini, dupa sistemul pre 1989 din fostul bloc comunist...
daca ai intrebari despre aceste vehicule, te invit sa le pui "pe hartie" . Acum nu te astepta sa se imbulzeasca lumea sa puna intrebari despre acest automotor care nu a circulat niciodata la noi, sunt chestiuni importante pe ordinea zilei.
Chiar asta voiam sa ii spun si eu lui ICRA....daca intreba de un DA sau un EA era alta treaba.
In alta ordine de idei, intrebare naiva...daca pentru polonezi au produs automotoare din astea , pentru noi nu erau bune astfel de vehicule? Fie de linie ingusta sau normala...
Constructia de automotoare la noi...fie ele de normala sau ingusta.... Am mai vorbit noi de amestecul de lipsa de viziune si risipa de resurse. Elanul acestui mod de gandire il vedem si azi.
Numbering: MBxd2 210-229
( 750mm )
MBxd2 301-312
( 1000mm )
Number: 12 (1000 mm)
20 (750 mm)
Manufacturer: FAUR ( Bucharest )
Year of construction (e): 1984-1986
Axis formula : B '2'
Gauge : 750/1000 mm
Length over coupling: 15 920 mm
Height: 3300 mm
Width: 2400 mm
Service weight: 24.4 t
maximum speed: 60 km / h (1000 mm)
40 km / h (750 mm)
Installed capacity: 141 kW
Driving wheel: 750 mm
Engine Type: 1 × D2516HMU
Rated speed: 2100 min -1
Power transmission: hydrodynamic
seats: 39
Standing: 60
Classes : Second
Uite, nu am apucat sa profundez si cat de fiabile au fost.
Constructiile din epoca si din uzina respective nu au o reputatie prea buna. Multe motive, nu merita discutate acum.
Daca aprofundezi subiectul poate tragi o conluzie si asupra acestui aspect.
Da, sunt foarte interesante si reusite ca desen, eram curios daca si astea au purtat (ca si alte realizari ale perioadei) denumiri de tipul "blestemul lui Ceasca". etc....se stie la ce ma refer....
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.