Buna,
Conceptul IC 2000 cu vagoanele etajate IC este format dintr-un modul central in formula:
Bt (vagon pilot)
3-6 B (vagoane clasa a II-a)
BR (vagon clasa a II-a / Bistro / Restaurant) -numai la trenurile lungi
1 - 3 A (vagoane clasa I)
AD (vagon terminal clasa I cu compartiment de bagaje)
Re460
La orele de varf, acest modul central de baza se poate combina cu module suplimentare cu vagoane IC/EW IV in fata si in spate.
Exista si:
Modul suplimentar EW IV cu vagon pilot
Modul central IC2000 cu Re460
Modul suplimentar EW IV cu vagon pilot
Adica locomotiva "sandwich" la mijlocul trenului.
Rama IC 2000 nu este compatibila cu nici o alta locomotiva afara de Re460
Am vazut ca, mai nou, vagoanele de S-Bahn pot avea si locomotiva Re 420 in schema de vopsire noua.
Nu, nu pot. Este vorba doar de trenurile suplimentare facute din vagoanele DPZ B scoase din uz de pe DPZ-uri cu cate o locomotiva Re420 renovata in formula LION de care vorbeam mai sus, trenuri complete cu Re420 LION - 8-11 B sau AB ex-DPZ - Re420 LION.
De altfel in poza ta se vede in spate pantograful ridicat al celei de-a doua Re420 LION!
Re421 este a SBB Cargo si nu are sisteme de conducere din vagon-pilot (se foloseste la calatori doar spre Stuttgart sau Lindau la EC de München, pentru ca e autorizata de Austria si Germania)
Re420 a SBB PV (calatori) se poate conduce doar din vagoane-pilot tip EW I sau EW II (deci vechi), din RBe4/4 sau din alta Re420, nu din vagon-pilot DPZ care nu este decat compatibil cu locomotivele DPZ adica Re450 :-?