MOCANITA 2013

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salutare,
Al meu este, producator Bachmann gama Spectrum
Este - digitala 8 pini , lumina alb-alb in functie de sensul de mers, lumina rosie in focar, mecanic la geam, interiorul reprodus complet complet, tractiunea se face si cu osiile de la tender, se utilizeaza tot angrenajul lateral pentru tractiune.
Am in proiect - decodor cu sunet, schimbarea carbunelui din tender cu carbune real, generator de fum.
Vagoanele sunt cu lemne (crengute de alun) iar ultimul vagon de inchidere garnitura are weathering. Toate au cuple americane.
 
Noutatile de la AF .




"Amintiri Feroviare isi reconfirma pozitia si intentia de a produce modelism feroviar in special CFR. Asa cum puteti vedea in imaginile alaturate care sunt doar cateva din proiectele finalizate in asteptare la linia de productie, Amintiri Feroviare isi continua proiectele lucrand in continuare la articolele anuntate in catalogul 2013 unele dintre care au intarziat sa apara din motive ce nu tin de societatea Amintiri Feroviare.
Legat de art.10011 locomotiva electrica 060-EA cu pantograf simetric putem sa anuntam ca pantograful specific acestei locomotive, care de altfel a si intarziat lansarea acesteia, a fost finalizat fiind realizat din metal fotodecupat iar in acest moment se fac teste de mobilitate pentru a se asigura functionarea.
Nu in ultimul rand dorim sa anuntam ca in anul 2013 societatea Amintiri Feroviare in anul 2013 a demarat un proiect cu o investitie substantiala, proiect care credem ca va aduce un plus in modelismul feroviar romanesc si care va fi anuntat la momentul potrivit.
Pentru orice alte intrebari sau lamuriri va reamintim ca ne puteti scrie pe adresa de mail [email protected]"
 
http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Brasov/Stiri/Trenuri+in+miniatura+admirate+in+cadrul+Cupei+Mocanita

reportaj DIGI 24
 
Salut Razvan,
nu stiu mai multe. Ce am primit de la Adrian Corodescu aia am postat.
Poate se apuca de DA sau LDH.

Ieri nu primisem vagonul Rzfw

 
FELICITARI! Intai de toate

Pentru mine a fost o reintalnire cu cunoscuti, a fost un pretext pentru a ajunge din nou la Rasnov, la Brasov.
Am admirat foarte mult modelele de carton la 1:32, locomotivele lui cftt, garnitura "imperiala" a lui PDI.

Pe aceasta cale vreau sa imi cer si scuze pentru cel mai mare eveniment/accident feroviar pe care l-am creat fara vina mea... de abia primisem comenzile ROCO in mana, nu trecusera nici 100 de secunde cred, si efectiv NU am stiut d ebutonul STOP. pentru cunoscatori era la locul lui. pentru mine? VARZA...

Astfel incat incidentul era sa soldeze cu o maxima avarie in care erau implicate 3 garnituri...Sssst! Mai departe..

Poze curand...am uitat aparatul acasa, desi cred ca adevaratele poze, si artistic facute, au fost deja prezentate.

La anul poate facem functionale si cateva module TT.

Si am vazut si Remiza lui PDI... Nu mai spun de coletctia lui Blanque, nu am apoucat sa vad Shay-ul lui Bogdan I.

Ah! Si era sa uit, dar pe acelea le stiti deja: modulele lui Florin si Bogdan (Gam3 si BogdanI) care sparg monotonia prin culoare, atentie, inventivitate si "scenarita": adica fiecare bucata de modul era un scenariu in sine

Si pentru televiziuni: DA PRIETENI... OAMENII ASTIA AU INVESTIT IMENS... MAI ALES DRAGOSTE pentru CF.
 
Buna Bogdan,
Pe aceasta cale vreau sa imi cer si scuze pentru cel mai mare eveniment/accident feroviar pe care l-am creat fara vina mea... de abia primisem comenzile ROCO in mana, nu trecusera nici 100 de secunde cred, si efectiv NU am stiut d ebutonul STOP. pentru cunoscatori era la locul lui. pentru mine? VARZA...

Astfel incat incidentul era sa soldeze cu o maxima avarie in care erau implicate 3 garnituri...Sssst! Mai departe..

cu subliniere pentru

pe care l-am creat fara vina mea...

Dupa regulamentele de circulatie feroviara ale cele mai multor tari care dispun de un sistem feroviar functional, inainte ca un conducator sa fie autorizat pe un vehicol feroviar acesta trebuie instruit in mod corespunzator si trebuie sa treaca testele teoretice si practice aferente. In plus este necesara o perioada de adaptare pe vehicolul feroviar respectiv.

Cu alte cuvinte si redus scara, dupa caz 1/87 sau 1/160 sau 1/450 sau care o mai fi, nu ai ce sa cauti cu Multimaus-ul in mana atata timp cat nu cunosti toate comenzile. Sau te urci si intr-o masina noua si pleci la drum fara sa stii cum se actionaza semnalizatoarele, stergatoarele de parbriz si cutia de viteze? :D

Cer pedepsirea exemplara a persoanelor implicate in eveniment, atat din partea autoritatii feroviare cat si cea a conducatorului trenului respectiv cat si publicarea unui raport complet intocmit de autoritatea feroviara competenta in acest sens. :lol:
 
A fost o situatie mai deosebita pe care nu cred ca este nevoie sa o facem publica. OK, vina este a mea, trebuia sa dau un test inainte... ;-)

Accept ca pedeapsa sa fac pana la "Rasnov-ul" viitor un modul digital in TT...
 
UN modul? Crezi tu ca scapi asa de usor cand pui in pericol siguranta circulatia si vietile celor din trei trenuri diferite??? :D

Sa faci o retea complet functionala de module, astfel incat sa dureze jumatate de ora pana ce revedem trenul trecand prin acelasi loc! :lol:
 
Am fost martor la accidentul acesta.. Nu stiu cum a ajuns Intercity-ul sa ajunga din urma marfarul cu BR57. N-am fost pe faza sa zic la timp de butonul de stop.. mi-am dat seama abia pe urma sa spun sa se apese pe el :) e bine ca nu au patit nimic pana la urma cele de pe linia de la margine
 
Aha, deja am aflat amanunte. Grefier, noteaza. (Gam-ule, pe unde esti?) :roll:
Am fost martor la accidentul acesta..

Martorul geo2087 sa fie invitat la audieri, sa-si comunice datele personale si calitatea in cadrul respectivei actiuni.
Nu stiu cum a ajuns Intercity-ul sa ajunga din urma marfarul cu BR57

Era vorba deci de un tren IC si de un tren de marfa, ultimul cu tractiune cu o locomotiva germana. Sa se prezinte deci documentele care autorizeaza respectiva locomotiva sa circule in Romania, inclusiv revizia la zi. Dat fiind ca e vorba de o locomotiva cu abur sa se prezinte si certificatul de cazan la zi, altfel se da la RB pentru expunerea intr-o piata publica, de preferinta la Magurele ca sa fie furata mai repede piesa cu piesa.

Deduc de asemenea din aceasta afirmatie ca cele doua trenuri circulau in acelasi sens si pe acelasi sens de mers. Sa se prezinte de asemenea persoana care a autorizat aceasta circulatie pe fir unic in absenta BLA functional, sa prezinte datele personale si calitatea sa.
N-am fost pe faza sa zic la timp de butonul de stop.. mi-am dat seama abia pe urma sa spun sa se apese pe el

Aha. Devine interesant. Grefier, noteaza: martorul geo2087 admite ca nu a instruit corespunzator pe inculpatul bogdanra. In aceste conditii, statutul sau se schimba din martor in acuzat secundar, procuratura statului va emite documentele necesare. Dispun arestarea preventiva imediata a lui geo2087 si punerea sa sub acuzare.
e bine ca nu au patit nimic pana la urma cele de pe linia de la margine

Tribunalul ia la cunostinta faptul ca acuzatul geo2087 are mustrari de constiinta si acestea vor constitui circumstante atenuante.

Instanta se retrage pentru consultari si va va informa de decizia sa la momentul potrivit. Organele de ordine sunt rugate sa-i scoata pe inculpati din sala si sa-i transporte la penitenciarul din localitate.



(cu speranta ca citeste si autorul acelui articol idiot despre procesul public din urma accidentului de la Teius si ca asa va intelege un pic din functionarea sistemului judiciar la un eveniment de cale ferata)
 
Tribunalul respinge cererea tov. procuror pe motivul: in cazul unei incinerari se produce mult fum si de asemenea multa cenusa, care dauneaza sanatatii inaltei curti. Se va discuta eventual arderea in focarul locomotivei 57.10 implicate daca o va cere unitatea detinatoare a acesteia.

Dupa o prima deliberare, cererea Procuraturii este respinsa. Motivam: Prin incinerare acuzatul nu va fi capabil sa-si repare greseala, deci inalta curte va alege o alta sanctiune care se va comunica ulterior. :!:
 
Cateva filmulete de ieri.

http://www.youtube.com/watch?v=rjQuK65KOSc

http://www.youtube.com/watch?v=TzwdjWRHoB8

http://www.youtube.com/watch?v=jKCYiSicbf4

http://www.youtube.com/watch?v=MIxmPMrjBcM

http://www.youtube.com/watch?v=0Knj87cEvkk

http://www.youtube.com/watch?v=7OMZuR9yn84

http://www.youtube.com/watch?v=gzgv4FAQAQI

http://www.youtube.com/watch?v=APhwGGTZh-U

http://www.youtube.com/watch?v=DVVPkc7Zsso

Ca sa trag linie.
A fost frumos si mai vreau. Au fost 3 zile de invartit trenulete, de povestit cu prietenii, de baut o bere-doua, de facut planuri.
Sper ca la anul daca se va mai face sa fie in alta sala sa incapem toti, si analog si digital.
Trebuia o promovare mai buna. Cred ca daca erau afise la cetate sau la pestera era minunat.
 
intrebare inainte de a se decide juratii ce sentinta finala primeste inculpatul s-a testat cu fiola impegatul de servici ? :evil: