Mos 060-DA

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
uhu a spus:
Servus Ovidiu, care numere de Mig-uri le-ai folosit pentru prafuri ? ca ma tenteaza si pe mine o murdarire...

023.031.039.034.024 si un pigment obtinut de mine prin amestecarea de pigmenti de zugravit
 
Tot stau si ma minunez......:confused: ......:confused: ...... lipseste sa mai si miroase a motorina si parca-ai fi in gara, langa ea.

De exceptie lucrarea!
 
Inca un argument adus convingerii mele ca un model fara weathering, cat ar fi el de bun, este un model neterminat.

Nu as baga in aceasta oala modelele de locomotive cu abur vechi (ep. I), pentru ca erau curate mai tot timpul. Desi si la acestea ar merge niste usoare urme de zgura si unsoare, pe ici-colo.

Oricum, felicitari maxime Ovidiu!
 
Trebuie sa pozam doua succesuri fara eshece. Joi , la club. Tot stau si ma gandesc:
sa iau o carcasa de DA 060 tillig, sau mai astept pana reuseste altu' mecanica?

Daca trec cu carcasa prin gara din Dej, cred ca iese ca a ta :D
 
Sandy, fara indoiala ca tovarasul tau chiar are mana! Da-i voie sa desfaca obiectul si sa traga sasiele boghiurilor in rosu, sa marcheze dungile albe verticale pe geamurile culisante ale cabinei (usa si mecanic) si sa picteze rama geamului culisant al salii masinilor ca merita!
Daca corecteaza putin si zona curata de pe parbrize in concordanta cu miscarea stergatoarelor, chiar e belea! Roti spitate si vei fi acuzat de furt de locomotive de la CFR!
Dar chiar si asa: Felicitari marhaba!
 
Oh boy!
N-am suficiente cuvinte pentru o asa lucrare. Superb!
Eu sunt pro-weathering, acum depinde si cat, in functie de ce anume vrei sa murdaresti.
Vorba cuiva mai sus, mai mai ca simt mirosul de motorina si ulei :D