Da, seamana cu cele frantuzesti pentru ca acesta este chiar sistemul francez, adica intai dispunerea osiilor (osii alergatoare - motoare - purtatoare), urmeaza litera D (pentru diesel) sau litera E (pentru electrice); apoi urmeaza litera seriei (sau modelul); daca este cazul, pentru locomotivele apte de viteze superioare (120 pentru diesel si 160 pentru electrice) se adauga cifra 1, pentru electrice apte peste 200 se adauga cifra 2; in final urmeaza numarul locomotivei in seria respectiva, in ordine crescatoare, pe 3 cifre.
Astfel, 060-DA-xxx e o locomotiva diesel electrica, pe 6 osii motoare, seria/modelul A (adica primul). Sulzerele capabile de 120 (clasa 62), erau 060-DA1.
Sursa : Istoricul Tractiunii Feroviare
Nu mai dati pe forum astfel de pareri personale si nefondate, ca A vine de la Alergatoare, sau ca e codificata gresit ca mai exista un 060 - DA la francezi, sau ca e serie, lot, etc.