Noutati 2015

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Si raspunsul de la PIKO venit astazi:


PIKO Spielwaren GmbH
Lutherstra߸e 30
D 96505 Sonneberg

Tel: 0049 (0)3675 897267
Fax: 0049 (0)3675 89729067
mailto: [email protected]
Homepage: www.piko.de


Dear Mr.Groparu,

Many thanks for your inquiry. We are not planning any models of CFR
Since the circulation is too low.

Best Regards

Hans-Josef Börgers
 
http://trainz.uv.ro/draw/loco/images/ldh_1250.jpg
http://pu.i.wp.pl/k,MzIzNTM1MzMsODM3NjU5,f,sm42.jpg

Planuri comparative si diametre de osii
SM 42 - 1100mm /87 = 12.65 acelasi diametru de osie ca la DA 2100
LDH - 1250 - 1000mm / 87 = 11.50
 
Cat despre vagoanele suburbane cu ceva mici modificari si anume inlocuirea geamurilor o revopsire si inmatriculare ar merge facut 21-47 asta comparand din poze, dar cineva pe undeva afisata si lungimea vagonului model? sper ca a respectat lungimea la scara.
 
Pe model sta 24,50m intre tampoane si 17,20m cutia, acum o fi sau nu la 1:87 modelul...In email-ul trimis de mine la PIKO am facut referire la acele vagoane ,dar din pacate raspunsul lor, postat de mine ,este negativ
 
Mi-au ajuns azi cateva si mie, luate pentru 21-47. Asa cum a spus Cristi probabil sunt cateva modificari de facut, gen geamuri - sau pot ramane asa, un compromis - si eventual manere la banchete... :) Lasam asta in seama cunoscatorilor.
Lungimea e buna, l-am comparat cu unul de dormit, un Y.



 
De unde ,cum ,cat ? @gid poti sa dezvolti putin te rog ca sunt interesat si eu sa achizitionez cateva
 
Primele 150 de vagoane ââ???žsuburbaneââ?? au fost importate in anii 1969 si 1970 din Polonia. Ele erau produse de firma Pafawag din Wroclaw. Forma acoperisului era tesita la capete, o caracteristica a tuturor vagoanelor poloneze din epoca, iar treptele de acces la usile laterale ale vagonului sunt ranforsate cu profile metalice de forma triunghiulara. Vagoanele de fabricatie romaneasca au aceeasi configuratie generala ca cele importate din Polonia, insa se bazeaza pe cutia seriei 40 (ulterior 57/47). Forma partilor terminale ale cutiei, a acoperisului (nervurat, fata de unul lis la modelul polonez), forma ferestrelor (cu rame metalice cu colturi mai ascutite), lipsa ranforsarilor la treptele de acces ale usilor laterale, folosirea boghiului Minden-Deutz (in loc de Opole 4ANm/1) le diferentiaza de originalul importat incepand cu 1969.

Prima serie importata din Polonia


Fabricat in Romania


O comparatie
 
Am si eu o intrebare (in stilul meu caracteristic, acru si critic): In a treia fotografie (detaliul cu salonul central si inmatricularea) se vad pe plafon patru pete, inca una in zona lui "K" din "PKP", o a sasea sub geamul de langa usa, in zona inferioara si ultima in partea stanga a fotografiei, tot in zona inferioara. Asa a venit vagonul? Intreb pentru ca am comandat si eu doua bucati (96640 si 96641), acum sper sa fie deja pe drum spre Romania si m-as intrista teribil sa aiba defecte!
 
Hi all.

@KAT
Acestea sunt o alta investitie majora pe langa modelele luate pentru CFR 21-80. Eu le numesc investitie.. :)
Revenind la poloneze: eu le-am luat din Polonia (dar sunt magazine si in Germania care le au) de la Modelmania, 172 zloti bucata si inca 72 transportul. Inca de acu o luna si ceva cred. Firma serioasa, promti. Ca o paranteza: oameni deschisi, cred ca avem mai multe in comun cu ei, noi ca natie ma refer, decat pare. Am chat-uit cu unul din ei o seara intreaga, tocmai venise din vacanta din Romania si era f. incantat de noi.

@Gam3
Multumim de informatii. Eu am mai gasit ceva info si foto despre 21-47 poloneze, numere de la 000-149, pe http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/vag_21-47.htm
Era super daca aveai si un CFR polonez, real, de pus langa cele doua (adica langa modelul H0 si langa 21-47 facut de Romania)
Ceea ce nu am gasit insa este o poza cu un 21-47 verde CFR. Eu as vrea unul...

@WeepingEye
Acelea sa fie cele mai mari defecte ... :) Adica, ce ai observat pe vagoane sunt doar picaturi de ploaie, deh vremea la Cluj-Napoca de azi ... :)
 
@Kat, cu o mica intarziere:
Cu modelele poloneze Piko n-a riscat nimic, fiind vorba de o productie in exclusivitate, ceea ce inseamna o comanda minima si platita, fara emotii la vanzare.
Atunci de ce sa riste cu modele CFR?
 
@cfr_cj,am pus raspunsul primit de la PIKO,cu toate ca am explicat si am facut referire tocmai la comanda polonezilor...de ce nu ar produce ceva pe baza de comanda...chiar ma depaseste problema.
 
Iata ca au aparut semnale CFR
http://www.trains-addicted.ro/ro/blog/semnale-cfr
 
Inca una :
http://www.ebay.de/itm/Tillig-Geconvvm-Kemo-Diesellok-KEG-2114-Artnr-4949208-JMG568-/331669835725?hash=item4d39100fcd :(