In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Stiind ca 216 de la Piko este o locomotiva unicat, 216 010, o "struto-camila" intre preserie si serie care se poate folosi doar in mod limitat daca respectam realitatea.
Stiind ca 216 de la Piko este o locomotiva unicat, 216 010, o "struto-camila" intre preserie si serie care se poate folosi doar in mod limitat daca respectam realitatea.
Nu-mi dau prea bine seama de datele de revizie din pozele de pe site-ul HGD insa daca aceasta e intr-adevar 1953 asa cum banuiesc atunci sunt cateva discordante evidente intre inscriptii - unele sunt prea "tarzii" iar altele nu se mai foloseau in forma aceasta in anul respectiv. Vagonul pentru oratanii pare mai corect.
Insa inainte sa ma pronunt as dori sa vad niste fotografii concludente aici pe forum din partea celor care au setul acasa.
A aparut setul CFR cu vagoane tip YA/B70 epoca IV, produs de Tillig pentru AF, se gaseste la Trainshop si la TA, banuiesc ca in curand si la alti distribuitori.
Din ce am inteles de la propietarul magazinului Trainshop, saptamana aceasta vor ajunge seturile Tillig cu vagoane refrigerente CFR, epocile III si IV.
Finaly! Starting from tomorrow on and until late December, the first production run of Stadler EuroDual locomotives in H0 scale will gradually reach stores.We apologize again for the seemingly endless delays and setbacks in these odd times we are living right now. Thank you all for your patience...
And now with the first Stadler EuroDual models in H0 Scale rolling out, its time for a N Scale (1:160) teaser! In our Flickr gallery you can find all the official photos in high resolution. Let us know your feedback and what you think about them.
Stai linistit ca sunt o gramada de oameni nemultumiti de materialul rulant ESU/Pullmann.
Din pacate nu sunt modele facute sa dureze. Multe subansamble sunt executate din materiale plastice inadaptate, multe piese electronice se defecteaza. Asa e cand vii cu o lista luuuuuuuuuunga de echipamente si incerci sa le produci la cel mai ieftin chinez pe care il gasesti.
Am dat absolut din intamplare peste o serie de modele H0 ale locomotivei MAV clasa M47.2 (M43), made by Uzinele 23 August.
Producator ar fi IHModels (de care eu nu am auzit pana acum) si costa mai mult decat... mult, dar cu siguranta exista o explicatie in acest sens!?
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.