In scurta trecere prin gara mentionata in titlu am observat pe linia alaturata o garnitura interesanta. Cum nu prea ma pricep mult la unele detalii, as dori sa va arat cateva poze si poate sa discutam putin despre aranjarea acesstui mic tren:
iata si pozele
Am zarit prima data coada trenului la care este vagonul platforma numit "Vagon siguranta". Care este rolul acestuia de fapt ? La ce fel de siguranta este utilizat ? Luand in calcul gara, vagoanele componente eu ma gandeam ca o fi ceva legat de o eventuala explozie, incendiu sau probabail o ciocnire accidentala , iar rolul acestuia sa fie de a pastra o distanta fata de mecanici ..nu stiu. A doua varianta ar fi legata de siguranta vagoanelor cisterna pe sina , sa nu se rastoarne sau io stiu , suna cam prostesc dar am auzit ca asa se face,.....?!!?!!
garnitura de marfa propriu zisa era compusa din cisterne pe care pana acuma eu nu le-am mai zarit, ...repet eu nu le-am zarit poate ca tara e plina de ele eu stiu.... mi s-a parut interesanta simplitatea constructiei rezervorul fiind parca agabaritic daca te gandesti ca asa ceva e plin cu vreun lichid greu te gandesti si ca la prima curba s-ar rasturna..insa ma gandesc ca o fi titei.....mi-au placut boghiurile, modele care mi se par foarte vechi si nicidecum ceva ce am mai vazut pana acuma la cisternele vazute de mine....
in capatul dispre locomotiva se mai zareste un vagon RK probabil de prea multe ori un EAOS romanesc..al carui rol iar nu l-am inteles si nici ce transporta nu am vazut sa scrie pe el....
Dupa cum se mai observa trenul a fost adus in gara din rafinarie de un LDH iar spre destinatie pleca tractat de oo frumoasa DA-060.
Cam atat. Pe Valea Prahovei se lucreaza cu spor iar trenurile de calatori au prioritate = Eveniment !!
iata si pozele
Am zarit prima data coada trenului la care este vagonul platforma numit "Vagon siguranta". Care este rolul acestuia de fapt ? La ce fel de siguranta este utilizat ? Luand in calcul gara, vagoanele componente eu ma gandeam ca o fi ceva legat de o eventuala explozie, incendiu sau probabail o ciocnire accidentala , iar rolul acestuia sa fie de a pastra o distanta fata de mecanici ..nu stiu. A doua varianta ar fi legata de siguranta vagoanelor cisterna pe sina , sa nu se rastoarne sau io stiu , suna cam prostesc dar am auzit ca asa se face,.....?!!?!!
garnitura de marfa propriu zisa era compusa din cisterne pe care pana acuma eu nu le-am mai zarit, ...repet eu nu le-am zarit poate ca tara e plina de ele eu stiu.... mi s-a parut interesanta simplitatea constructiei rezervorul fiind parca agabaritic daca te gandesti ca asa ceva e plin cu vreun lichid greu te gandesti si ca la prima curba s-ar rasturna..insa ma gandesc ca o fi titei.....mi-au placut boghiurile, modele care mi se par foarte vechi si nicidecum ceva ce am mai vazut pana acuma la cisternele vazute de mine....
in capatul dispre locomotiva se mai zareste un vagon RK probabil de prea multe ori un EAOS romanesc..al carui rol iar nu l-am inteles si nici ce transporta nu am vazut sa scrie pe el....
Dupa cum se mai observa trenul a fost adus in gara din rafinarie de un LDH iar spre destinatie pleca tractat de oo frumoasa DA-060.
Cam atat. Pe Valea Prahovei se lucreaza cu spor iar trenurile de calatori au prioritate = Eveniment !!