cosmin, multumesc in primul rand pentru gandul bun. cit despre "ramas in urma" deocamdata nu este podul pe care doresc sa-l realizez. urmeaza si unul de genul celui din imagine. dar pina atunci...
CCF "M" a primit subit o sponsorizare (multumesc pe aceasta cale tuturor care mi-au apreciat munca, care m-au votat sau m-au pus in balanta votarii la concursul februarie 2013 si evident celor care mi-au citit topicurile, indiferent de vot) care s-a materializat intr-o prima faza intr-un cutting-mat (urmeaza pistolul de lipit cu plastic, cartoane, etc)
Avand "baza" pentru munca, s-a trecut la trasarea partii inferioare a podului (cea pe care vor fi sudate grinzile). Trasat, masurat, verificat cu linia... si linga linie... si debitat.
s-au marcat viitorii suporti pentru traversa...
si s-a inceput debitarea orificiilor de scurgere de sub traverse (oamenii de bine, au pus mana pe autogen si au lucrat non-stop pentru a termina cit mai repede)
cel mai suparat diintre muncitori a fost "soferul" de motostivuitor care a trebuit sa tot mute dintr-o parte in alta sinele...
intr-un final apoteotic, s-a reusit terminarea "scurgerilor"
din nou, "soferul" la munca...
dupa insistente intense ale conducerii CCF "M" (si bani in plus evident), oamenii de bine s-au apucat sa debiteze si partea interioara a podului. n-au rezistat mult dar exista si alta zi de munca.
deja obosit de atata mutat si carat, "soferul" a mai facut o ultima manevra si a plecat acasa... nu inainte sa faca si curat la locul de munca...
Conducerea CCF "M" a fost multumita pentru realizarile din aceasta zi...
dupa multe dezbateri aprinse cu conducerea CCF "M" se poate prezenta si modul de realizare a scurgerilor... sistem "freza" (rasucesti pina iti sar ochii din cap) doar ca s-a folosit compas cu 2 varfuri ascutite (distanta intre varfuri este de 2 mm).
Din pacate, Instititul de Proiectari nu a fost capabil nici astazi sa livreze planurile pentru suportii de traversa. Speram ca maine cel tarziu sa fie definitivata si aceasta comanda... ca sta productia.
P.S. nu am spus pina acum, dar acel "M" din Compania de Cai Ferate (CCF "M") provine de la numele tatalui meu, MIRCEA, caruia ii voi pastra amintirea pentru totdeauna si caruia ii multumesc pentru tot ceea ce sunt acum.