Rama CFR - TE6 - TT

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Nu sunt probleme cu inscrierea in curbe. Partea "vizibila" a boghiului e sub cutie si in curbe poate iesi in afara ei.
 
bun, daca nu sunt probleme cu inscrierea in curbe atunci sigur rezolv treaba, oricum mai aveam de schimbat si tampoanele, trebuie sa vad cum fac sa vopsesc local fara sa stric decalurile din zona
 
cftt a spus:
stiu ca unele rame TE sunt insotite de un vagon de cl.1, stie cineva daca TE6 pe ruta Ploiesti-Targoviste a avut atasat un astfel de vagon si daca da ce tip de vagon este, eu am cautat pe unde am stiut eu dar nu am gasit nicio informatie
Cu 11-47... dar în ultima perioad?? de via??? a TE-urilor pe acolo mergeau cu orice, de exemplu pe M??neciu mergeau trenurile în formula TE + 20-50.

Un tren Ploie?ti - Târgovi?te în 2006. Avea TE + 21-47:


în 2007: TE + 11-47:
 
20-50 ar fi excelent pentru ca am din ce sa fac conversia, doar sa nu primesc critici ca nu a existat o asemenea garnitura, cu 11-47 mai greu cu conversia, nu prea am modele asemanatoare
 
avand in vedere ca TE6 este numai clasa 2 cred ca am sa fac un 19-50, asa cred din cate stiu ca au circulat, un vagon de clasa 1 + o rama TE clasa 2
 
la sugestia lui ormag si bogdanra si cu sprijinul lui scristi am montat tampoane dreptunghiulare, cand voi avea timp o sa rezolv si sugestia lui PDI
 
cred ca este din cauza pozei, la sfatul lui cosmin am cuplat rama cu un alt vagon de fabrica si stau tampone in tampoane sau sa zic ca este o diferenta de 0,5mm la tamponul din stanga sau poate nu este perfect perpendicular pe traversa, usor inclinat spre interior, nu imi dau seama, o sa incerc sa remediez problema.
 
@cftt: sigur este o problema... cel mai bine este de masurat cu sublerul. Poate problema nu este de la tampoane, sau sunt prea lungi?

Nu con test ca erorile optice la macro din asemena unghiuri sunt posibile, poate o poza perpendiculara pe vagon (pe fata cu tampoane) ar elimina supozitiile?

PS: frumoase tampoane... mai ca as vrea si eu un tren cu vagoane lungi daca ar fi ca acestea:))
 
tampoanele sunt bune, nu e problema cu masuratul cu sublerul ci lipitul tamponului exact la sfert de mm pe pozitie, dupa cum spuneam, comparativ cu un vagon de fabrica pozitia este buna

PS : daca faci rost de o garnitura ca asta ceferizarea o rezolv eu, am tot ce trebuie
 
la scara, mai ales la cele mici, 0,5 mm sunt foarte vizibili.
cand lipesti tampoanele, foloseste cianoacrilat gel, astfel poti sa reglezi in voie pozitia tamponului.spoor!
 
cam asa arata pozitia tampoanelor, eu cred ca este acceptabil, oricum pe viitor voi incerca sa iasa mai bine
 
Eu as da unghiul in judecata... mama lui de unghi:)))
@cftt: mersi... era doar o dorinta, din pacate am diorama mica si as discuta, mai degraba si mai la iarna, ceferizari de alte vagoane, locomotive:)

Mersi frumos!
 
Dupa ce am vazut cat de frumos iese trenul etajat expus de cftt, am luat hotararea sa-mi fac si eu unul, pe care, cu acordul lui cftt, il voi expune tot in acest topic.
Pentru inceput am cumparat doua garnituri etajate de pe net:

am trecut la demontarea carcaselor, am curatat si jumulit la ele pana mi-au placut, dupa care am dat o vopsea si ceva decal ;-), multumesc cftt, si o mana de lac pentru sigilare. Iata ce am obtinut:


ce ziceti, sa fac si acoperisul ca in realitate? adica nevopsit si ruginit? :p


din nou capatul de vagon cu alta lumina

urmeaza montatul ferestrelor si prelucrarea sasiurilor cu scari si tampoane
 
a iesit excelent mai ales ca ai completat peretii laterali pe capete si ai pus si bare la usi, spor la finalizarea garniturii