buna baieti,
am avut ceva probleme in weekend si la ineputul saptamanii, de aceea si raspunsul meu intarziat... cu cateva elemente pentru toti!
mai intai, cladirile... nu sunt lipite, sunt demontabile insa in mod normal nu trebuie sa se vada nici un "luft" sub ele... insa poate ca la un "cutremur" (=miscare a segmentelor) s-au miscat putin
gara este o modificare serioasa a kitului "Radeburg" de la Auhagen... din fericire, Saechsische Bauweise seamana mult cu ce se facea in Imperiu acum 100 si ceva de ani si de aceea am putut pastra nemodificate o parte din fatade...
acum, pentru LDH, mica lectie de "istorie feroviara" austriaca:
in Imperiu firele de telegraf fac parte integranta din infrastructura CF, se amplaseaza la maxim 4,5m de axul caii (2,8cm la 1/160)
in Austria, pana si azi, se circula pe stanga, de unde si semnalele amplasate pe sistem "francez"; numai pe magistrale (Westbahn, Suedbahn, Ostbahn suedlichere Linie, Nordbahn Abschnitt Abstdorf-Hippersdorf-Wien) se circula pe ambele sensuri (Wechselverkehr) cu semnale duble; de altfel imaginea lui LDH arata un semnal de peron pentru linie de S_Bahn in Puntigam! la noi in Buergenland nu se pune problema de asa ceva!
ar mai fi si macaraua de apa... ea se pune intotdeauna la "Hausgleis", adica linia de casa (de langa cladirea de pasageri a garii) si nu pe "Hauptgleis" unde trenurile nu prea opresc... deci si aici, este corect!
sper sa nu se supere ca-i raspund asa precis