Segmentele OBB Nebenbahn la scara N de Horia Radulescu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
hi Mick,

apai 2070 e de la Minitrix, da' e un pic falsa... ca se bazeza pe G1206 de la MaK si cea austriaca e nitelus mai altfel... 2016-urile sunt Fleischmann (una e modificata de mine ca "Vorserie", "Desastro" 5022 tot Fleischmann, 638 si 794 la fel...
 
exact, insa Maetrix nu era sa investeasca intr-o noua matrita pentru OBB... au luat-o pe G1206BB (Railion, NS, SNCF, RAG) si au austrizat-o...

ar mai fi una tot austriaca, 2070.005, insa cu "Pflatsch" care nu se mai gaseste niciunde... daca o vede cineva pe undeva, dau pretul de lista, desi e veche! :D

pe H0 insa cea Maerklin/Trix e corecta, spre deosebire de cea de la Liliput care e falsa... prin 2004 sau 2005 Franz Steiner facuse un test comparativ in revista lui, MBW...

(OT: Mick, nu te-am uitat cu planurile de 5x47, trebuie numai sa le gasesc... pe un CD sau DVD...) :)
 
Rudi, am vazut si eu o poza in care gara parca "pluteste in aer". Dar tot in poza aia, daca nu ma insel, este o oaie (sau un caine?) pe acoperis! :D

Acum serios vorbind, ma intreb daca in cazul cladirilor principale este bine sa fie lipite definitiv. Poate ca pe segmentul asta Horia a lasat gara "simplu asezata" pentru ca poate sa devina ocazional "Lunca Mare" dar la o adica poate sa-si recapete "melcul" austriac, iar pentru schimbarea firmei e mai simplu sa poti lua gara de pe loc!
 
Stai putin LDH, nu uita ca Horia denumeste segmentul asta "austriac", si parca tin minte ca am citit undeva ca la austrieci pozitia de conducere in locomotiva este pe stanga, deci si semnele de parcurs ar trebui sa fie invers decat la CFR!
 
Asa o fi dar

http://www.railfaneurope.net/pix_frameset.html

adica

http://www.railfaneurope.net/pix/at/signalling/2006_03_01_Puntigam_klein2.jpg


sau

http://www.railfaneurope.net/pix/at/signalling/ES_Le.jpg


sau

http://www.railfaneurope.net/pix/at/signalling/Einfahrsignal_Gob1.jpg


ca exista si exceptii

http://www.railfaneurope.net/pix/at/signalling/AS_SdP.jpg
 
buna baieti,

am avut ceva probleme in weekend si la ineputul saptamanii, de aceea si raspunsul meu intarziat... cu cateva elemente pentru toti!

mai intai, cladirile... nu sunt lipite, sunt demontabile insa in mod normal nu trebuie sa se vada nici un "luft" sub ele... insa poate ca la un "cutremur" (=miscare a segmentelor) s-au miscat putin :)

gara este o modificare serioasa a kitului "Radeburg" de la Auhagen... din fericire, Saechsische Bauweise seamana mult cu ce se facea in Imperiu acum 100 si ceva de ani si de aceea am putut pastra nemodificate o parte din fatade...

acum, pentru LDH, mica lectie de "istorie feroviara" austriaca:

in Imperiu firele de telegraf fac parte integranta din infrastructura CF, se amplaseaza la maxim 4,5m de axul caii (2,8cm la 1/160)

in Austria, pana si azi, se circula pe stanga, de unde si semnalele amplasate pe sistem "francez"; numai pe magistrale (Westbahn, Suedbahn, Ostbahn suedlichere Linie, Nordbahn Abschnitt Abstdorf-Hippersdorf-Wien) se circula pe ambele sensuri (Wechselverkehr) cu semnale duble; de altfel imaginea lui LDH arata un semnal de peron pentru linie de S_Bahn in Puntigam! la noi in Buergenland nu se pune problema de asa ceva! ;)

ar mai fi si macaraua de apa... ea se pune intotdeauna la "Hausgleis", adica linia de casa (de langa cladirea de pasageri a garii) si nu pe "Hauptgleis" unde trenurile nu prea opresc... deci si aici, este corect!

sper sa nu se supere ca-i raspund asa precis :D
 
pai daca faci asa scapi de mine definitiv! :D

"la mai mari" poti sa-mi urezi, mai sunt peste 20 de facut... adica segmente ;)
 
Horia,

20 de segmente? wow... si eu care ma speriam ca la mine, conform ultimei mele variante de layout, ar fi vorba despre 8 segmente... :fluierat:

Fiindca tot veni vorba, as vrea sa detaliezi povestea referitoare la sinele Peco code 80 si code 55 pe care le-ai folosit in gara. Ai spus ca ai folosit code 80 ca sa fii sigur ca pe modulele tale merge si material rulant mai vechi, dar ca acum ti-ai schimbat parerea. Care ar fi logica? Ar fi mai bine sa aflu acum, inainte sa ma hotarasc definitiv....

Merci,
Dorin
 
victorian a spus:
Fiindca tot veni vorba, as vrea sa detaliezi povestea referitoare la sinele Peco code 80 si code 55 pe care le-ai folosit in gara. Ai spus ca ai folosit code 80 ca sa fii sigur ca pe modulele tale merge si material rulant mai vechi, dar ca acum ti-ai schimbat parerea. Care ar fi logica?
Salut,
Logica pentru mine este ca pe code 55 merge la fel si material vechi.Pe interiorul sinelor lipsesc acele clame(sau cum se numesc).Piciorul sinei este ingropat practic.Sina in total este cam tot code 80 ,dar vizibil este doar code 55.restul este ingropat in traversa.Iar daca lipsesc pe interior acele clame(Gleisn?¤gel) flancurile mai inalte ale rotilor vechi nu fac probleme.Dar privit de afara sina este mai fina.
Daca Horia are alta parere sau logica....... :fluierat:
 
pai cum sa am alta logica?

partea buna cu Rudi este ca, cum nu sunt eu pe net, sare el sa raspunda... si cum logica e evident aceeasi, raspunsul este exact ca al meu! danke, Rudi, ai castigat o cafea de la mine la Sinsheim saptamana viitoare! :)

acum, la modul serios, m-am hotarat sa trec la Code 55 si am si cumparat primele sine flex si macaza, atat unele de linie secundara de 12 grade cat si unele lungi de numai 9 grade care arata excelent, cum am putin timp o sa pun aici poze cu ele! acum singura mea problema e ca mai am niste macaze curbe Shinohara Code 70 (1,8mm inaltime de profil) superbe si nu stiu ce sa fac cu ele... :(