Motorul este in masina
Cele profesionale au directie, suspensii, posibilitatea de a schimba cauciucurile iar daca le pilotezi la maxim ai toate sansele sa sara de pe traseu.
Desi pare simplu, apesi pe buton si masina merge mai repede sau mai incet, trebuie putina indemanare ca sa le tii pe pista.
Se organizeaza campionate ca la masinile adevarate.
O ultima gaselnita pentru masinile de rally este posibilitatea deraparii in curbe, mai ales in cele in ac de par, un fel de simulare a luarii virajului cu frana de mana.
Sunt si masini 4x4
Gama este extraordinar de mare, cam ca la trenulete, de la Mehano la Mikro Metakit, adica pentru toate buzunarele.
Si la noi gasesti de la cele "super hobby" care costa in jur de 10-15 lei pana Scaletrix, Carrera si cine stie ce o mai fi pe piata.
Intr-o perioada, la orice librarie mare, gaseai masini separate si preturile, in functie de dotrai, posibilitatea setarii masinii (diferential, suspensii, anvelope si roti) variau de la cateva zeci de mii la cateva sute de mii (Lei vechi)
Daca te bate gandul