@Big_boy
1.Corect,nu avea voie cu 15 sau cati muncitori au fost, dar asta nu era un motiv in sine pentru a se intampla ceea ce s-a intamplat. Cu 2, 15 sau 9 (cat avea voie maxim conf. anexa 15 din i340) mecanicul avea aceleasi obligatii.La asta m-am referit.
2.Nu m-am referit neaparat la un OC emis instructional.Sunt multe date pe care nu le cunoatem, si noi nu putem decat sa dam cu presupusul.
Ca fapt divers vezi art.82 si art.13 din i340
Art.82. indrumarea în circula?ie cât ?i circula?ia drezinelor pantograf se fac în condi?iile prev??zute la Cap. I, art. 13 ?i 14 din prezentele instruc?iuni.
Art.13. îndrumarea ?i circula?ia utilajelor automotoare pentru mecanizare, se face pe baz?? de cale liber??, conform reglement??rilor în vigoare.
iar art.208 pct.3 din R005,unde zice:
UAM ?i trenurile care au în compunere vehicule feroviare care nu ?unteaz?? sigur nu se expediaz?? la sector de bloc între ele. Aceste vehicule sau trenuri se pot expedia dup?? un tren (care ?unteaz?? sigur) la sector de bloc. Expedierea altui tren dup?? acestea se face numai dup?? primirea reavizului de sosire de la sta?ia vecin??.(unde in art.61 R005 zice "
prin UAM, în contextul prezentului regulament, se în?elege ?i drezina motor, drezina camion, drezina cu remorci, drezina pantograf. ")
Articole din instructii diferite, care se bat cap in cap.
Sunt multe lacune si neconcordante in instructii,asta pt ca anchetatorul lucreaza cu articole, si nu vreau sa se inteleaga ca eu "tin" cu cineva anume.
@Florin Tuica
La Augustin din ce tin minte, a fost tren contra tren si nu tren dupa tren.Deci e un pic diferit.
PS:
Big_boy a spus:
... Acest fapt implica schimbarea sistemului de circulatie de la BLA la "Cale libera" fapt ce impunea verificarea starii de liber a liniei curente intre cele doua puncte de sectionare(statii) de catre Operatorul de la Regulatorul de circulatie si impiegatii de miscare din cele doua statii cu consemnarea in evidentele de miscare , apoi primirea reavizului de sosire pentru trenul de marfa , cererea caii libere de catre IDM care a expediat drezina ...si abia apoi emiterea ordinului de circulatie...
Ca idee e corect,dar ordinea este un pic inversata.
Se elibereaza linia curenta,apoi se face verificarea ei.Schimbarea sistemului de circulatie se face cu linia curenta libera.Deci daca se impunea schimbarea sistemului,se facea numai dupa ce marfa elibera linia curenta.
Reaviz la trenul de marfa nu este necesar,deoarece a fost expediat la BLA.