Vagon marf? descoperit pe 2 osii, capacitate 20t. Seria Elmo (fost Ksff). Fabricat începând cu anul 1916.
Vagon cu frân? de mana ?i peron frontal. Corespunde prescrip?iilor RIV, poate circula în trafic intern ?i interna?ional . Destinat transportului de m?rfuri v?rsate ca: minereu, c?rbuni , cherestea, lemne etc.
Fiecare perete lateral este prev?zut cu 2 u?ii , confec?ionate din tabl? de fier.
Conform normativelor din epoc? (marcaj unificat din 1967), vagonul din seria 5330 Elmo trebuia s? aib? seria veche Ksff.
Pe sa?iu osiile sunt numerotate 1-2 ?i 3-4. Trebuia s? fie 1-3 ?i 2-4. De pe pere?ii frontali lipse?te semnul de carlig de trac?iune tip înt?rit iar de pe sa?iu lipse?te inscrip?ia cu cele 12 luni pentru ungere.
De la ce vine Elmo?
E - vagon marf? descoperit de tip obi?nuit , basculabil frontal sau lateral, cu pere?i înal?i
l - vagonul nu basculeaz? lateral
m - vagonul are lungimea cutiei sub 7.70 m
o - vagonul nu basculeaz? frontal
Impreuna cu varianta KE
Vagon cu frân? de mana ?i peron frontal. Corespunde prescrip?iilor RIV, poate circula în trafic intern ?i interna?ional . Destinat transportului de m?rfuri v?rsate ca: minereu, c?rbuni , cherestea, lemne etc.
Fiecare perete lateral este prev?zut cu 2 u?ii , confec?ionate din tabl? de fier.
Conform normativelor din epoc? (marcaj unificat din 1967), vagonul din seria 5330 Elmo trebuia s? aib? seria veche Ksff.
Pe sa?iu osiile sunt numerotate 1-2 ?i 3-4. Trebuia s? fie 1-3 ?i 2-4. De pe pere?ii frontali lipse?te semnul de carlig de trac?iune tip înt?rit iar de pe sa?iu lipse?te inscrip?ia cu cele 12 luni pentru ungere.
De la ce vine Elmo?
E - vagon marf? descoperit de tip obi?nuit , basculabil frontal sau lateral, cu pere?i înal?i
l - vagonul nu basculeaz? lateral
m - vagonul are lungimea cutiei sub 7.70 m
o - vagonul nu basculeaz? frontal
Impreuna cu varianta KE