- 13 Mai 2008
- 668
- 8
- LOCATION
- Falticeni, Pascani, Bucuresti
Primele trenuri în z??pad?? în iarna lui 2011-2012<i></i>, [20 decembrie 2011]<i></i>
Una dintre cele mai frumoase zile dintr-un an este aceea când te ridici din pat diminea?a ?i vezi z??pad?? peste tot în jurul t??u. A?a s-a întâmplat ?i la mine în F??lticeni, jude?ul Suceava, pe 20 decembrie 2011, când m-am trezit ?i am fugit c??tre Magistrala 500 cu ochii înc?? somnoro?i.
A?adar, ora 11 m-a prins în Dolhasca, nod feroviar între Pa?cani ?i Suceava. Aici z??pada ?i ghea?a s-au instalat pe sol, iar trenurile cu ale lor locomotive ?i vagoane soseau ?i plecau în?ur?urate cu viscol ?i înghe?. A?a a fost ?i cazul ma?inii de Bra?ov care ducea în spate 3 vagoane de la Suceava. BoBica nr. 102, venit?? îns?? de la Bucure?ti cu InterCity 551, nu avea nici urm?? de z??pad??, semn c?? în Sud iarna înc?? e pe gânduri s?? se instaleze sau nu.
Am luat primul tren c??tre o loca?ie mai exotic?? de fel, în mijlocul naturii, la susurul molcom al Siretului înghe?at ?i la adierea vântului din codrii Probotei. Aici fauna este diversificat??, po?i vedea vulpi, ulii, iepuri, c??prioare ?i cine ?tie ce alte animale mai fioroase, dar nu înc?? prezente din cauza g??l??giei provocate de contactul roat??-?in??.
Instalându-m?? provizoriu, am înregistrat c??tre nemurire trecerea Rapidului 382 TransEuropean cu vagoane de TransSiberian, rulând cu 95 km/h, conectând zilnic 5 capitale: Sofia, Bucure?ti, Kiev, Minsk ?i Moscova. De asemenea, trenurile Regio Ia?i ââ??â?? Suceava Nord, Bac??u ââ??â?? Suceava Nord sau Suceava Nord ââ??â?? Pa?cani transportau c??l??torii în condi?ii optime pe rutele unde ma?inile înc?? d??deau de furc?? cu n??me?i ?i polei.
Spre sear?? am l??sat întinderile v??ii Siretului în primirea nop?ii, iar eu am întins-o la tata în Suceava, unde Gara Burdujeni m-a întâmpinat cu o priveli?te de neuitat ?i care, într-o mic?? sau mare m??sur??, îmi aducea aminte de o carte numit??ââ??Â? ââ??ÂS??rut pe o roat?? de trenââ??Â.
Vizionare pl??cut??!
http://www.youtube.com/watch?v=jtzO3aLSwBc
Una dintre cele mai frumoase zile dintr-un an este aceea când te ridici din pat diminea?a ?i vezi z??pad?? peste tot în jurul t??u. A?a s-a întâmplat ?i la mine în F??lticeni, jude?ul Suceava, pe 20 decembrie 2011, când m-am trezit ?i am fugit c??tre Magistrala 500 cu ochii înc?? somnoro?i.
A?adar, ora 11 m-a prins în Dolhasca, nod feroviar între Pa?cani ?i Suceava. Aici z??pada ?i ghea?a s-au instalat pe sol, iar trenurile cu ale lor locomotive ?i vagoane soseau ?i plecau în?ur?urate cu viscol ?i înghe?. A?a a fost ?i cazul ma?inii de Bra?ov care ducea în spate 3 vagoane de la Suceava. BoBica nr. 102, venit?? îns?? de la Bucure?ti cu InterCity 551, nu avea nici urm?? de z??pad??, semn c?? în Sud iarna înc?? e pe gânduri s?? se instaleze sau nu.
Am luat primul tren c??tre o loca?ie mai exotic?? de fel, în mijlocul naturii, la susurul molcom al Siretului înghe?at ?i la adierea vântului din codrii Probotei. Aici fauna este diversificat??, po?i vedea vulpi, ulii, iepuri, c??prioare ?i cine ?tie ce alte animale mai fioroase, dar nu înc?? prezente din cauza g??l??giei provocate de contactul roat??-?in??.
Instalându-m?? provizoriu, am înregistrat c??tre nemurire trecerea Rapidului 382 TransEuropean cu vagoane de TransSiberian, rulând cu 95 km/h, conectând zilnic 5 capitale: Sofia, Bucure?ti, Kiev, Minsk ?i Moscova. De asemenea, trenurile Regio Ia?i ââ??â?? Suceava Nord, Bac??u ââ??â?? Suceava Nord sau Suceava Nord ââ??â?? Pa?cani transportau c??l??torii în condi?ii optime pe rutele unde ma?inile înc?? d??deau de furc?? cu n??me?i ?i polei.
Spre sear?? am l??sat întinderile v??ii Siretului în primirea nop?ii, iar eu am întins-o la tata în Suceava, unde Gara Burdujeni m-a întâmpinat cu o priveli?te de neuitat ?i care, într-o mic?? sau mare m??sur??, îmi aducea aminte de o carte numit??ââ??Â? ââ??ÂS??rut pe o roat?? de trenââ??Â.
Vizionare pl??cut??!
http://www.youtube.com/watch?v=jtzO3aLSwBc