Trenurile-baie erau destinate s? asigure efectuarea cur??eniei corporale a muncitorilor din unit??ile de cale ferat? care nu erau dotate cu instala?ii fixe de b?i cu du?uri.
În garnitura unui tren-baie se g?seau urmatoarele vagoane:
vagon de înc?lzit trenuri
vagon uzin?
vagon atelier mecanic
vagon cistern? pentru transport apa necesar? alimentarii du?urilor
vagon du? cu 30 du?uri
vagon etuv?
vagon de dezbracare-îmbracare
vagon dormitor
vagon pentru personal sau club
Am ales pentru reproducere perioada anilor 1950 pentru c? am putut sa m? documentez dup? o serie de fotografii f?cute la 2 trenuri baie.
Am realizat vagonul etuv?, vagonul uzina ?i vagonul atelier mecanic. Toate modelele sunt inscrip?ionate corect si corespund exact cu vagoanele reale.
Din p?cate vagonul cistern? pentru transport ap? pe care vreau sa îl reproduc nu are corespondent la H0. Ca un compromis a? putea folosi un model de la Brawa.
Urmeaz? s? fac vagonul dormitor ?i vagonul club. Vagonul dormitor o sa fie ceva deosebit.
Vagon Uzina
Model Lsmodels, de tip Ocem19
Vagon Atelier Mecanic
Model ACME cu pere?i de tegola
Vagon Sp?latorie Etuv?
Vagon ACME cu pere?i din scândur?
Vagon Sp?latorie Etuv?
Model ReeModeles de tip Ocem19
Transportul garniturii trenului-baie de la sta?ia de expedi?ie la sta?ia de destina?ie se putea face cu trenuri de marf? sau ca tren special.
În pozele de mai jos un tren special. Locomotiva a fost pus? în presiune în mod special pentru acest tren cu achitarea taxei de preg?tire a locomotivei de 165 lei, a unei taxe de 6.50 lei de locomotiv?/km pentru întregul parcurs al locomotivei, calculat? de la ie?irea din depou ?i pan? la înapoierea locomotivei în depoul respectiv.
În garnitura unui tren-baie se g?seau urmatoarele vagoane:
vagon de înc?lzit trenuri
vagon uzin?
vagon atelier mecanic
vagon cistern? pentru transport apa necesar? alimentarii du?urilor
vagon du? cu 30 du?uri
vagon etuv?
vagon de dezbracare-îmbracare
vagon dormitor
vagon pentru personal sau club
Am ales pentru reproducere perioada anilor 1950 pentru c? am putut sa m? documentez dup? o serie de fotografii f?cute la 2 trenuri baie.
Am realizat vagonul etuv?, vagonul uzina ?i vagonul atelier mecanic. Toate modelele sunt inscrip?ionate corect si corespund exact cu vagoanele reale.
Din p?cate vagonul cistern? pentru transport ap? pe care vreau sa îl reproduc nu are corespondent la H0. Ca un compromis a? putea folosi un model de la Brawa.
Urmeaz? s? fac vagonul dormitor ?i vagonul club. Vagonul dormitor o sa fie ceva deosebit.
Vagon Uzina
Model Lsmodels, de tip Ocem19
Vagon Atelier Mecanic
Model ACME cu pere?i de tegola
Vagon Sp?latorie Etuv?
Vagon ACME cu pere?i din scândur?
Vagon Sp?latorie Etuv?
Model ReeModeles de tip Ocem19
Transportul garniturii trenului-baie de la sta?ia de expedi?ie la sta?ia de destina?ie se putea face cu trenuri de marf? sau ca tren special.
În pozele de mai jos un tren special. Locomotiva a fost pus? în presiune în mod special pentru acest tren cu achitarea taxei de preg?tire a locomotivei de 165 lei, a unei taxe de 6.50 lei de locomotiv?/km pentru întregul parcurs al locomotivei, calculat? de la ie?irea din depou ?i pan? la înapoierea locomotivei în depoul respectiv.
Ultima editare: