Troaca noastra cea de toate zilele-turul tarii cu personalul

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Ca idee...pentru incarcare de acumulatori si surse pentru "laptop"...chiar si pentru o "cafetiera portabila"...sint deja acele "invertoare de tensiune" sau "convertoare"..care functie de necesitate,produc de la 12/24 volti-220 volti sau permit direct utilizarea aparaturii prin conectare la 12/24 volti."Tir-istii" folosesc cu succes aceste dispozitive.
Ramine o singura problema....fiind vorba de trenuri personale...daca se mai gaseste vreo priza prin tot vagonul ? Sau,in ultima instanta,daca conductorul de pe tren va lasa sa conectati un cablu prelungitor de la tablou in compartiment (asta insemnind, sa aveti cunostiinte legate de instalatia electrica a vagonului-respectiv o calificare de electrician).Sfaturi puteti primi si de la (eventual) un electrician dintr-o revizie de vagoane.
Este numai o odee....si nu dezarmati.Se poate.
 
Atat timp cat exista interes, se vor gasi solutii... Si cred ca ar fi cu atat mai frumos cu cat s-ar merge mai mult timp (fie intr-o varianta completa sau in 2 jumatati)...

Dupa ce se stabilesc mai multe detalii, putem vedea ce e de facut pentru a face acest tur un succes.
 
AlexH a spus:
Normal ca e greu de rezistat 5,5 zile, si chiar 3 zile...
In fine, sa vedem si alte sugestii de rute, poate exista unele mai bune... :D
Eu prin 1997 am facut turul tarii avand drum la Constanta unde am mers cu R Ovidius, acolo o noapte dormit si a doua zi dat ceva test, de acolo am luat accelerat la Iasi si de acolo alt accelerat inapoi la Arad si am ajuns terminat. Nu vad pe nimeni instare sa faca turul cu personalul, sigur ar abandona :fluierat:
 
se poate face turul Romaniei cu personalul pe regiunii. 3 regiunii ca la conquiztador :)) In felul asta se poate prinde cat mai multe linii, sectii iar daca pauzele din garii la legaturi sunt de cateva minute pana la cateva ore se poate poza ceva din gara, remiza depou etc sau autobuze , tramvaie troleibuze etc ca doar nu sunt pasionatii doar de trenuri ;)

Eu am facut Pl.Vest-Brasov-Izv.Olt , Izv.Olt-Miercurea.Ciuc , Miercurea.Ciuc-Ghimes , Ghimes-Brasov , Brasov-Pl.Vest intr-o zi
 
Daca se va pune in practica, un astfel de tur este o idee interesanta.
Ideea este de a se organiza ceva la nivel de grup, pentru ca probabil rezultatele ar fi mai bune decat cele obtinute individual.

Eu unul as subscrie la ideea defalcarii pe tronsoane mai mici, cu posibilitatea de a exista timp suficient pentru a poza tot ceea ce se considera interesant, in scop documentar. Adica eu vad o astfel de excursie ca avand un scop multiplu: popularizarea transportului pe calea ferata, obtinerea a cat mai mult material documentar, relaxare. Nu sunt adeptul unei actiuni de tip heyrupist, care atunci cand se trage linie nu se concretizeaza decat in oboseala. Aici este vorba despre o constatare subiectiva evident.

In anotimpul cald daca imi iese o sa merg pe o solutie identica celei adoptate avand ca mijloc de transport masina: parcurgerea unor rute pitoresti cu trenurile de nivel personal, dupa care stationare o zi sau mai mult in locatii care merita acest lucru, obtinandu-se per total ceva cred destul de interesant.
 
Hai ca am gasit o idee tid "Discovery", sa ne organizam pe regiuni si fiecare sa faca o tura de-o zi doua in acea regiune iar la sfarsit sa punem impreuna toate pozele si eventualele informatii :evil:
 
nu m-ati inteles. Sa facem turul Romaniei in 3 episoade dar cu toti cei care se vor hotari sa mearga. Episodul 1 o zona , Episodul 2 a doua zona si 3 la fel. In felul asta nu se acumuleaza atata oboseala, plus ca am scris si in mesajul de mai sus in pauze se poate poza orice e de interes, o plimbare de odihna sau ceva de vizitat. Nu toata lumea ajunge in fiecare oras cel putin odata pe an ;) Sunt alte prioritati cum ar fi serviciul , familia, sanatatea etc...
 
Acum am inteles ideea, dar nu ma bag, la drumuri lungi e bun acceleratul si asa de la Arad la Dorohoi am crezut ca nu mai ajung cu trenul desi aveam insotitoare, unde pui ca mai prinzi intarziere sau se schimba subit mersul sau se anuleaza vreun tren si-ti da toate planurile peste cap si ramai in cine stie ce gara(noi la Ar Rail Club am patit-o deja)
 
Nu se face o expeditie doar de dragul de a face.
Pentru distante lungi e bun acceleratul sau rapidul care sa te duca spre niste lini care urmeaza a fi parcurse cu personalul.Acolo poti poza statiile, unele vagoane abandonate, in alte locuri-asa cum s-a spus- remize, depouri, poate cite ceva din oras.
Nu se imparte tara in sectiuni, cel mai simplu e de stabilit un traseu, sau unele linii pe care iti propui sa mergi.

Am sa va dau citeva exemple.

Am mers la Bucuresti si de acolo cu personalul la Fieni, apoi pe jos pe linia ingusta, am plecat din Tirgoviste la Ploiesti Sud, am pozat momumentul din fata garii si am plecat la Vest.Asadar am inchis 2 linii cu personalul.
Am plecat la Craiova si am luat personalul de Sibiu.Poze, chestii, am inchis alta linie.
Am mers cu acceleratul la Galati, am trecut la Tulcea si am venit cu personalul la Medgidia, am inchis alta linie situata departe de casa.
Pentru expeditia la Vilcele cu tot convoiul, avind timp de la sosirea in Bucuresti, am plecat la Costesti unde am facut linia spre Rosiori Nord.
Am vorbit cu prietenul Srazvi de la Ar Rail Club (de fapt el e de la ARLUS) :evil: sa mergem in Sibiu.
Eu m-am dus am pozat prin oras, am pozat prin depou, pe la inguste, pe la muzeul CFR.
El nu a venit.Asadar a fost un scop al deplasarii.Desigur nu am mers cu personalul.

Am si turnee lungi facute doar de dragul de merge cu trenul, insa finalitatea lor e mai putin folositoare.
Am plecat din Ciucea la Iasi, de acolo la Bucuresti si apoi la Timisoara.Cu A si R.
Sau am plecat din Constanta la Buzau noapte cu personalul, de acolo la Sinaia, am vizitat, a luat un personal la Brasov si de acolo accelerat spre Bacau.
Diverse.
 
dantm a spus:
Am vorbit cu prietenul srazvi de la Ar Rail Club sa mergem in Sibiu.
Eu m-am dus am pozat prin oras, am pozat prin depou, pe la inguste, pe la muzeul CFR.
El nu a venit.Asadar a fost un scop al deplasarii.Desigur nu am mers cu personalul.
Eu am ajuns cand tu erai plecat deja, parca chiar in ziua aceea s-a schimbat ora, nu a circulat autobusul si cu greu am facut rost de masina de la firma, zicand ca daca am promis, tot merg. Atunci am mers pe Sibiu-Agnita cu cel ce era de paza la depoul de ingusta ca tocmai isi terminase tura si linia era intreaga, inca n-au demontat-o la viaduct
Dar sa revenim la idee, de anul acesta personalele ce aveau mers mai bun, aproape de accelerat au fost facute accelerate :(|) Exceptie fiind vreo doua trei. O problema ar fi unde se doarme, doar pe tren? Mai ales ca-s personale. Sa zicem ca mancare si-ar duce fiecare de acasa. Apoi in banat sunt multe linii secundare ce se intersecteaza, ce inseamna un tur, ca de fapt iese o plasa de paianjen :mrgreen:
 
Vara In Banat le faci pe toate in doua zile.
Hai sa fin seriosi nu poti face turul tarii cu personalul.
Eu studiez o miscare sa inchid liniile Piatra Olt -Corabia, Rosiori Zimnicea/Turnu Magurele intr-o zi.
De asemenea studiez o miscare prin Baragan, Bucuresti -Faurei, Ploiesti-Tandarei , Slobozia-Calarasi.
Asa se fac liniile.
Acuma depinde fiecare de scopul sau.
------------
La viaductul rutier de la Sibiu linia ingusta este demontata exact unde e pilonul.Pentru repunerea in circulatie n-ar fi mare lucru o evitare.
 
vin cu o varianta de traseu

P-9025-buc-pitesti
P-2013-pitesti-piatra olt
P-9489-piatra olt-craiova
P-9193-craiova-caransebes
p-9171-caransebes-boutari
P-9172-boutari-caransebes
P-9573-caransebes-timisoara
(pt cine nu vrea varianta cu boutari se poate merge direct la timisoara cu 9193 sau o alta varianta prin resita si apoi cu regiotransul la timisoara pe tabela 922 )
P-2024-timisoara-tirgu jiu
P-2860-tirgu jiu-craiova
P-2062-craiova-podul olt
P-2102-podul olt-brasov
P-4015-brasov-miercurea ciuc
P-5205-miercurea ciuc-marasesti
P-7571-marasesti-galati
A-1964-galati-iasi
A-1931-iasi-salva
A-1943-salva-sighet
A-1942-sighet-dej calatori
P-4094-dej-jibou
P-4383-jibou-baia mare
P-4316-baia mare-satu mare
P-4337-satu mare-halmeu
P-4338-halmeu-oradea
P-3072-oradea-cluj
P-3082-cluj-teius
P-3506-teius-brasov
A-1622-brasov-buc

eu incerc acest traseu la vara in iunie :D dar de la blaj vreau sa intru si pana in praid si apoi intoarcere la bucuresti

sper sa va placa traseul este chiar in toata tara mai putin dobrogea unde merge tot omul vara la mare si banuiesc ca nu ar fi asa important de bagat in traseu

:D :lol: :D
 
Ai calculat cam cate zile ti-ar lua? Cu sau fara odihna? Cate ore ai lasat intre trenuri pt legaturi? Cu cateva zeci de minute esti inca departe de a fi sigur ca prinzi legatura! De exemplu, vezi ca 5205 pleaca mereu intarziat din M Ciuc (el vine si se intoarce- dar din cauza timpilor stransi n poate veni regulat). Sa mergi zile intregi cu trenul e foarte greu! Daca esti obosit oricum nu poti fi atent pe unde treci. Iar sa mergi cu trenuri de noapte.. ce sa zic? Nu prea vezi nimic, evident.

Solutia lui dantm este mult mai la indemana. Iti zic din experienta. Si eu am facut multe haiducii asemanatoare (mers cu R/A/IC pana la o destinatie, de unde o iei cu personalul pe linia cu pricina) si pot sa zic, ca deja dupa o zi de mers cu tot felul de P-uri, in locuri noi, avand atatia stimuli, seara esti rupt,.. rupt de oboseala.
 
sincer am facut trasee cu personalul de cate 1 sapt :D asa ca nu ma sperie durata te poti uita la traseul scris in cadrul titlului "romania-2002"ala a fost recordul de 2 sapt cu personalul in 2002 ;-) deci se poate !
 
Woofer a spus:
Iar sa mergi cu trenuri de noapte.. ce sa zic? Nu prea vezi nimic, evident.
P?i noapte nu trebuie s? vezi nimic... ridici bra?žele de la mijlocul banchetei, te întinzi Â?i dormi buÂ?tean pân? la destina?žie. Desigur, condi?žia e s? ai de-a face cu vagoane compartimentate, c? dac?-s salon nu faci nimic (am încercat eu s? dorm în 21-47 de la Piatra Olt la Bpbeni Â?i m-am ales doar cu o durere de spate).
 
Alooooooooo.... un compartiment are 2 banchete... deci 2 oamni se descurc? foarte bine (cu condi?žia s? fie gol trenul). Lucrurile personale.... p?i rucsacul îl pui pe post de pern? iar pantofii îi bagi bine sub banchet?, eventual cât mai aproape de cap, s? fii sigur c? nu deschide vreunul uÂ?a Â?i r?mâi f?r? ei.
 
cristiCFR a spus:
Aviz amatorilor care doresc sa doarma in Acc Sighetul Marmatiei - Timisoara Nord :evil:
Este sigur de la Arad pina la Simeria.De cite ori am mers politia a patrulat pina la Simeria si chiar m-a sfatuit sa fiu atent in continuare.

De la Simeria la Teius trenul este preluat de aia cu: ciocolata, cafea, bere rece.

La Teius se schimba garda, astia de la Simeria pleaca spre Blaj, si altii preiau trenul pina la Cluj Napoca.