Vagoane calatori

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pe niciun tren. 3 vagoane de cl 1 in compunerea unui tren?
Pe 19-56 005-6 il stiu acolo din decembrie 2012.
 
Mai exista si un personal de Ploiesti-Sud format in mare parte din 39-50uri. In afara trenurilor spre Serbia, nu aveau unde sa le foloseasca in alta parte.
 
Horia se refera la personalul Bucuresti - Floresti - Bucuresti care in 2009 era format doar din 39-50.
015, 020, 011 si 018.

Dupa 2 ani:

39-50 011


39-50 020

August 2011 langa Bucuresti Basarab.
 
Iasi 02.07.2013

In sezon se pune cuseta pe IR de Mangalia si asa mai vede si Iasu cusete 40-31.

40-31 017-1



Inapoi in timp.


De astazi.

20-68 005-9


Placa noua, obicei vechi.


21-31 0094



11-31 002-1

 
Jalnic mai arata fostele "Silberlinge" la exterior.

Ma mir ca 39-50 nu au fost incluse in programul de modernizare ca Aee 19-83. Nu m-as mira ca un "cap luminat" la CFR Calatori sa le fi propus la casare pentru ca sunt mixte si nimeni nu si-a dat seama ca sunt identice la cutie cu 19-50...
 
Gam3 a spus:
Iasi 02.07.2013

In sezon se pune cuseta pe IR de Mangalia si asa mai vede si Iasu cusete 40-31.

40-31 017-1



Inapoi in timp.
Am fost la Costinesti intre 24 si 30 iunie 2013. Vedeam in fiecare dimineata sezonierul de litoral din Moldova . Anul acesta s-au cuplat intr-un singur tren sezonierul de Suceava cu cel de Iasi, ambele grupe continand cate o cuseta seria 40-31. Anul trecut , cand cele doua grupe formau trenuri distincte, cel putin sezonierul de Iasi ( nu mai stiu sigur daca si cel de Suceava) avea o singura cuseta de seria 50-30. A fost ultima data cand am vazut circuland cusete de seria 50-30. Stie cineva daca cusetele seria 50-30 au fost retrase definitiv din circulatie?
 
Eu nu am vazut anul trecut 50-30 la Iasi. La Suceava da.
Dar daca eu nu am vazut nu inseamna ca nu a fost. Daca e asa imi pare tare rau ca nu am prins cuseta. Anul trecut pe Iasi a fost 40-31 011 si 40-31 025.
 
în leg??tur?? cu vagoanele business. Acesta:

Nu este, cumva, fostul 32-76 ABpmeeh? Nu cumva provine din 22-34 al DB? Dup?? ce a ie?it de la Uzinele Grivi?a, acele compartimentele caracterizate, în prezent, ca "1A" erau clasa întâi iar "1B" erau clasa a doua.

Un alt tip vagon business care mi-a atras aten?ia este 86-xx yyy-z care, dac?? am în?eles bine, a fost 80-34 la DB.
 
Buna,

Vagoanele Business sunt la CFR Calatori inscrise in trei serii: 84-76, 85-76 si 86-76.

Nu am rabdare sa caut acum seriile pe care le-au avut, insa la "DB" nu au existat niciodata. Sunt vagoane foste DR (Ost) tip Z2, foste Bmh, care au fost reconstruite cu putin inainte de anul 2000 pentru DB AG intr-un tren experimental pentru trafic regional denumit "Innovationszug". "DB" nu aveau cum sa fie pentru ca DB a fost inglobata pe 1.1.1994 impreuna cu DR (Ost) in noua DB AG.

Pentru ca a fost un esec si nu interesa pe nimeni, DB AG a fost bucuroasa sa vanda prototipurile unei companii de cai ferate din afara Germaniei. Nu cred ca se astepta cineva ca aceste vagoane pentru trafic regional sa ajunga vagoane de lux, insa asta e alta treaba.

In orice caz, la vagoanele Business nu se poate vorbi de "compartimente" ci doar de semicompartimente, fiind vorba de vagoane salon.

De asemenea, nu exista "Uzinele Grivita". Exista SC Atelierele CFR Grivita SA, ca reparator de material rulant.
 
7 rame TE modernizate sunt pana acuma.

TE 007 pe Regio Ploiesti Sud - Bucuresti Nord
 
Nu stiu ca nu am intrat in vagon. Afara pe vagon scrie BAR-BISTRO.
 
In 2011, o astfel de garnitura circula intre Timisoara-Arad, nu stiu daca mai e pe aceasta ruta.
 
Imi place nota de culoare data acestor vagoane modernizate. Arata foarte bine! Felicitari pentru capturile fotografice.
 
Buna,

Vazand vagonul albastru am crezut initial ca este unul din cele modernizate pentru ecartament metric pentru caile ferate din Republica Populara Democrata Congo, abia dupa aceea am vazut ca scrie "SERVTRANS" pe el.

Chiar asa, mai circula Dimitroavele salon inchiriate la Servtrans?