Cred ca e timpul sa unim cele 2 subiecte cu vagoanele Dimitrov.
O mica completare:
Vagoanele Bafld ââ???žDimitrovââ?? incadrate ulterior in seria 29-20 au fost utilizate de catre Caile Ferate Romane in toate tipurile de trenuri de parcurs lung sau scurt, in trafic intern si chiar si international, existand documente fotografice din anii 1950-1960 care le arata in compunerea trenurilor internationale pe relatia Romania-Ungaria. In momentul punerii lor in circulatie pe reteaua CFR vagoanele, considerate ca fiind foarte moderne, au fost incluse in garniturile celor mai multe trenuri rapide si accelerate care legau Bucuresti de marile orase din tara.
dantm a spus:
dantm a spus:
Nu stiam ca au existat vagoane de dormit Dimitrov.
Nu am insistat cu pozele pe exterior, am fost multumit ca am fost in interior.
Exteriorul e identic cu cel al vagoanelor clasa.
Vagonul era vagon de insotire pentru vagonul de agabaritice.
Cum aproape toate agabariticele sint in Craiova si asta era de acolo.Poate il cauta cineva in Craiova.
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/IMG_0286m.jpg
Cateva date despre acest vagon.
Vagonul din imagini este un fost vagon dormitor, fabricat in 1951 la Flamura Rosie Arad. In anul 1959 figura in parcul de vagoane a Ministerului Fortelor Armate
Alte 3 vagoane fabricate in 1951 figurau in parcul MFA.
Vagonul nr. 182, era amenajat ca vagon dormitor, cu 5 cabine a 2 locuri si 3 cabine a 4 locuri, 22 locuri in total.
In 1960, luna mai, a fost predat impreuna cu alte 16 vagoane, de catre MFA catre CFR, Rev, Vag. Grivita.
Impreuna cu vagonul salon 183, amenajat ca vagon infirmerie, cu vagonul salon 184, amenajat cu 1 cabina cu 2 locuri si 4 birouri si 185, amenajat cu 1 cabina cu 2 locuri si 4 birouri, figura in parcul Directiei Generale CFR in anul 1961.
In anul 1961, in luna septembrie, figura trecut in parcul CFR ca vagon turism.
Tot in 1961, in luna septembrie, vagonul 183 a trecut la Dir. Medicala iar vagoanele 184 si 185 figurau trecute la CFR ca vagoane cl. a 2-a.