Ce te face s?? crezi c?? faptul c?? s-au pus 29-22 pe trenurile turistice a b??gat SFT-ul în faliment? Tot pe Railpictures sunt si poze cu locomotive cu abur cu vagoane G.
Trenurile de acolo au fost organizate pentru grupuri de turisti str??ini ori pentru ,,prietenii" d-lui Radu Bellu, în niciun caz pentru pasiona?ii de c??i ferate de pe la noi, care nu î?i permiteau tarifele exorbitante. Evenimente cu aburi pentru ,,oamenii de rând", f??r?? P.C.R. (pile, comisioane ?i rela?ii) la C.F.R. ?i care nu au la dispozi?ie bugetul pre?edintelui statului nu prea s-au organizat în Rromânica, cu excep?ia recentului Dracula Express, dar ?i ??la era în scop electoral.
De falimentul SFT putem acuza ultimele conduceri din Ministerul Transporturilor... la ora actual??, avem doar o singur?? locomotiv?? cu abur func?ional?? (?i aia cu cazanul expirat) ?i vreo câteva care s-ar mai putea repara + alte câteva ajunse exponate statice la Dej, la Sibiu, la Resita sau expuse prin diverse gari. Cu exceptia celor din Dej, mentinute in stare buna macar dpdv estetic, prin grija unor omaeni pasiona?i din depou, de restul se alege încet, dar sigur, praful. C?? veni vorba de SFT... Hotelul Astoria a fost executat silit pentru vreo 20.000 de euro, iar firma la care SFT avea datorii s-a ales cu un hotel de vreo 20 milioane de euro, pe care abia a?teapt?? s?? se termine procesul ca s??-l poat?? vinde mai departe.