In multe din fotodocumentele studiate, intalnim diverse vagoane de marfa (sau calatori) care nu sunt ale CFR sau nu se pot vizualiza inscriptiile acestora. Aici putem aduna toate aceste cazuri si, in cazul in care exista, se pot prezenta si modelele respectivelor vagoane, la scara.
Ideal ar fi sa ne limitam pana la aparitia companiilor private, in jurul anului 2000.
Incep cu "vagonul cu aerisiri gemene", vagon care poate fi PKP, MAV sau CSD.
Imaginea este din vastitatea internetului, nu mai stiu de pe ce pagina/blog este si nici autorul. Daca este problema, stergem.
1950
De pe arhiva https://archivum.mtva.hu/ avem o imagine, dintr-o "parcare" de pe langa Budapesta, unde gasim nu mai putin de 4 vagoane cu dispunerea identica a aerisirilor si putem identifica un PKP si un MAV. De remarcat cisterna pe 2 osii cu CFR taiat.
Vagonul inmatriculat PKP, la 1:87, il gasim la Roco, art. 76322
Ideal ar fi sa ne limitam pana la aparitia companiilor private, in jurul anului 2000.
Incep cu "vagonul cu aerisiri gemene", vagon care poate fi PKP, MAV sau CSD.
Imaginea este din vastitatea internetului, nu mai stiu de pe ce pagina/blog este si nici autorul. Daca este problema, stergem.
1950
De pe arhiva https://archivum.mtva.hu/ avem o imagine, dintr-o "parcare" de pe langa Budapesta, unde gasim nu mai putin de 4 vagoane cu dispunerea identica a aerisirilor si putem identifica un PKP si un MAV. De remarcat cisterna pe 2 osii cu CFR taiat.
Vagonul inmatriculat PKP, la 1:87, il gasim la Roco, art. 76322