060 DA

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Eu la Sântana, lâng? Arad. Â?i trenurile Â?i modelismul feroviar sunt pasiunile mele de caând am avut 5,6 ani. Iat? Â?i "punga" cu poze. Voi mai posta câteva Â?i cu Desiro. :D







 
Ah, acum am în?želes. E vorba de imaginea de la avatar. Am precizat de la început c? dac? e problem? o schimb. Sorry dac? am sup?rat pe cineva cu acest lucru. :D
 
Revin la acest topic cu o alt? locomotiv? 060 DA al Unifertrans cu num?rul 60-1255-3, mai îngrijit? ca cealalt? prezentat? data trecut?. Mi s-a p?rut interesant c? locomotiva avea într-o parte goarne Â?i în cealalt? fluier. Am f?cut câteva poze Â?i cu postul de conducere.





Sper s? v? plac? :confused:
 
Nu cred ca asta conteaza. Depinde de oameni si de gradul de cultura al acestora. Daca nu le poti face nici un rau, ori te lasa in pace si sunt amabili, ori te trimit la plimbare. Depinde de norocul pe care il ai in acea zi sa dai peste cineva de treaba sau nu.
 
Pina acum eu am intilnit mecanici de treaba si la privati si chiar la CFR.Dar si invers, adica intr-o zi s-a luat de mine unu de la Softrans pina am reusit sa ii spun ca de fapt pina la el privatii erau de treaba.Dupa un schimb de replici nu am mai avut treaba.

Asta a fost o exceptie, in general privatii sint incintati sa intre in vorba si se bucura cind au cu cine discuta pe teme feroviare.Am si circulat cu un marfar tras de ND2 si cu unul tras de L45H pe la Fieni.
 
Poza din cabina locomotivei se datoreaz? bun?voin?žei mecanicului de locomotiv?, c?ruia îi mul?žumesc mult. ??ntr-adev? depinde foarte mult de ce fel de oameni dai. Am avut parte Â?i eu nepl?ceri când doar la v?zutul aparatului foto s-au alarmat. Dar mai rar. Acest domn mecanic a fost foarte prietenos Â?i chiar a f?cut un pic de ordine la postul de conducere pt ca s? pozez. :roll:
Acum am în vizor ND2-ul GFR. ??l v?d din ce în ce mai rar tr?gând o garnitur? în zona aceasta, dar dac? voi reuÂ?i, voi face mai multe poze atât în exterior cât Â?i în interior, dac? dau de un mecanic ca acesta :D
 
Vezi ca locomotivele de la GFR, foste ND 2, au postul de conducere pe partea stanga si nu este pupitrul lor de conducere original. Acela a fost demontat si s-a inlocuit cu unul mai nou, facut de Softronic. Deci vezi ca vor apare diferente intre acesta si cel din pozele sau filmele de pe net cu locomotive ND 2.
Pe de alta parte, acelasi pupitru de Softronic este montat si la alte locomotive ,,clasice'' 060 DA care au fost modernizate, chiar de GFR sau la alti operatori, printre care si CFR Calatori. Aceste locomotive au pupitrul pe dreapta. Asa ca atentie, sigur vor fi diferente si multe intrebari pe forum.
 
Mul?žumesc pt indica?žii. Eu zic c? dac? subiectul e destul de interesant, atunci cu siguran?ž? va naÂ?te întreb?ri Â?i discu?žii, chiar m-aÂ? bucura s? deschidem un topic dedicat ND-2urilor GFR de la noi, atât privind istoria lor, sosirea în ?žar?, revopsirea, modific?rile Â?i diferen?žele tehnice. ;-)
 
Da, subiectul este destul de interesant.
Se poate deschide un nou subiect despre asa ceva, sunt destule de spus, desigur.