060 EA KEG 7001

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.031
2.557
Ia?i
LOCATION
Iași
Modelul KEG 7001 de la Amintiri Feroviare reprezinta locomotiva operatorului privat german KEG. In prezent se pastreaza in stare rece in remiza Karsdor - Germania.
lucas_littleboy a spus:


 
  • Like
Reac?ii: gamitzu
Inca mai exista ? Cind a fost facuta fotografia ?
Ar fi o varianta pentru Remarul sa o recupereze si sa o foloseasca pentru o "noua" 791 CTV....
 
O s? reînvii acest topic, în loc s? deschid altul.

Am g?sit diverse imagini cu aceast? locomotiv? expus? la târgul Innotrans 2000. Se pot c?uta u?or pe net, pe ebay chiar sunt vederi de vânzare.
În aceste imagini, EA-ul KEG 7001 apare împreun? cu un vagon de pasageri vopsit în aceea?i schem?. Nu am g?sit imagini în care se vede foarte bine vagonul, m-ar interesa dac? are cineva idee ce fel de vagon este.

Mul?umesc!
 
Salut,

Nu e vagon de calatori ci un vagon privat al KEG, fost vagon de posta.

E vorba de un Bpw (adica Bahnpostwagen) ex-DBP, probabil un fost Postr mr-a sau mr-ap. Dupa pozitonarea usilor de incarcare situate in partea centrala si forma lor e fie un model 1958, fie unul 1965. Sigur nu un 54/55 (usi simple) si nici 67 (o usa simpla, una dubla, acoperis drept). De asemenea nici un Post mrz (model 1973) care avea acoperisul drept multe alte diferente.

Nu stiu daca-l face cineva pe H0, nu m-a interesat niciodata. Poti cauta pe internet cu numele complet al vagonului, dupa clasificarea veche Post 4mg-a/26 si Post 4mg-ap/26, dupa 1966 clasificare noua ca Post mr-a/26 si Post mr-ap/26. Din anii 1980 li se spunea simplu Post mr-a si Post mr-ap.
 
Mul?umesc pentru mul?imea detaliilor. Într-adev?r nu m? gândeam c? e la propriu de c?l?tori, ci ceva de uz tehnic/industrial, doar KEG nu era operator de c?l?tori :).
 
N-au fost o gramada ci doar cateva. :)

Un operator privat din Germania, specializat pe transportul de combustibili. A intrat in insolventa acum aproape 20 de ani din cauza managementului defectuos.
 
Aici pun eu o intrebare.
Cata piata de desfacere poti sa ai pentru un model al unei locomotive care a fost unicat ca schema de vopsire, firma s-a desfiintat cu 15 ani in urma, locomotiva zace intr-o remiza? Fostii angajati? Colectionarii hard-core? Pretul a fost aproximativ acelasi cu al celorlalte variante, deci si-au amortizat costurile cu vopsirea si tampografierea...
 
Cand a aparut modelul KEG inca nu intrase in insolventa si operatorii de transport feroviar privati in Germania erau ceva nou si "voll im Trend" cum zic nemtii. In ziua de azi mai nimeni nu-si mai aminteste de KEG, la momentul respectiv (2001-2002) era ceva nou in peisaj si "altfel". Lumea feroviara din Germania s-a schimbat radical in ultimii 25 de ani si peisajul feroviar de asemenea.
 
Aici pun eu o intrebare.
Cata piata de desfacere poti sa ai pentru un model al unei locomotive care a fost unicat ca schema de vopsire, firma s-a desfiintat cu 15 ani in urma, locomotiva zace intr-o remiza? Fostii angajati? Colectionarii hard-core? Pretul a fost aproximativ acelasi cu al celorlalte variante, deci si-au amortizat costurile cu vopsirea si tampografierea...
Eu de exemplu am acest model si l-am luat pentru ca imi face placere sa le colectionez, nu pentru ca as fi stiut cine e KEG, unde opera si cu ce se ocupa. Odata ce am inceput sa am cateva variante ale aceluiasi model, am un imbold de a avea cat mai multe - probabil e un "microb" de colectionar.
 
KEG avea aproximativ 25 locomotive 060 DA. To?i erau de la CFR. Aici un link: KEG 060 DA
Exist? o list? cu 23 de locomotive. Dar am v?zut ?i fotografii cu locomotiva 2125.

Locomotivele KEG 060 EA nu au fost niciodat? puse în func?iune cred. KEG a fost anterior falimentar.
 
  • Like
Reac?ii: AdyAero

[img=https://www.youtube.com/watch?v=1RU7Xj-z9E4&ab_channel=Original]View: https://www.youtube.com/watch?v=1RU7Xj-z9E4&ab_channel=Original[/img]
 
  • Like
Reac?ii: AdyAero
Intr-adevar, locomotiva a fost "repatriata" de VTR in 2016 dupa ce fusese cumparata de suedezi in 2011 in urma falimentului KEG.