A venit apa si l-a luat..

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

ionutz72

Active Member
Trenulist
6 Iulie 2009
144
0
Prin zona..
LOCATION
Prin zona..
Datorita calamitatilor naturale care au avut loc,deteriorarilor mari si multiple la podul cf km 99+400 dintre hm Porumbacu si hm Arpas(linia F??g??ra?-Sibiu) incepand din 13 iulie 2009,s-a inchis accidental linia intre Porumbacu si Arpas pana la remediere. Implicatii mari si de durata,mai spre seara detaliat pt cine e curios..
http://www.tvr.ro/articol.php?id=65807&c=47
 
Am auzit de luni. Ce n-am inteles e cat va dura, si mai ales cat de repede o sa se miste astia, avand in vedere ca mag. 200 nu e chiar asa de importanta, si exista backup prin 300 intre brasov si sibiu, deci poate sa li se cam rupa.
 
COMUNICAT DE PRESA MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII


13 iulie 2009

Modific??ri circula?ie trenuri urmare închiderii liniei Porumbacu-Arpa?
Ca urmare închiderii circula?iei feroviare între sta?iile Porumbacu ?i Arpa? (aflate pe sec?ia de circula?ie Sibiu - Bra?ov), din cauza ruperii unui pode? de cale ferat??, ast??zi 13 iulie 2009, în circula?ia trenurilor de c??l??tori intervin urm??toarele modific??ri pân?? la terminarea efectu??rii lucr??rilor de repara?ie:
începând de la data de 13/14 iulie 2009
trenul Accelerat 1632 în rela?ia Oradea ââ??â?? Cop?a Mic?? ââ??â?? Bra?ov va circula deviat ca tren 12632 în rela?ia Oradea ââ??â?? R??zboieni ââ??â?? Cop?a Mic??, cu plecare din Oradea la ora 20.46 ?i sosire în Cop?a Mica la ora 02.16
trenul Accelerat 1631 în rela?ia Bra?ov ââ??â?? Cop?a Mic?? ââ??â?? Oradea va circula deviat ca tren 12631 în rela?ia Cop?a Mic?? ââ??â?? R??zboieni ââ??â?? Oradea, cu plecare din Cop?a Mic?? la ora 02.53 ?i sosire în Oradea la ora 08.56

începând de la data de 14 iulie 2009
trenul Accelerat 1621/1621-2 în rela?ia Bucure?ti Nord ââ??â?? Bra?ov ââ??â?? F??g??ra? ââ??â?? Sibiu ââ??â??Timi?oara Nord va circula deviat ca tren accelerat 12621/12621-2 în rela?ia Bucure?ti Nord ââ??â?? Bra?ov ââ??â?? Sighi?oara ââ??â?? Timi?oara Nord, cu plecare din Bucure?ti Nord la ora 09.42 ?i sosire în Timi?oara Nord la ora 21.49
trenul Accelerat 1622-1/1622 în rela?ia Timi?oara Nord ââ??â?? Sibiu ââ??â?? F??g??ra? ââ??â?? Bra?ov ââ??â??Bucure?ti Nord, va circula deviat ca tren accelerat 12622-1/12622 în rela?ia Timi?oara Nord ââ??â?? Sighi?oara ââ??â?? Bra?ov ââ??â?? Bucure?ti Nord, cu plecare din Timi?oara Nord la ora 08.15 ?i sosire în Bucure?ti Nord la ora 20.45
trenurile Rapid 827 ?i 826 Bucure?ti Nord ââ??â?? Sibiu ?i retur se anuleaz?? în rela?ia Bra?ov ââ??â?? Sibiu ?i retur, ?i vor circula normal în rela?ia Bucure?ti Nord ââ??â?? Bra?ov
trenul Accelerat 1752/1752-1 Suceava Nord ââ??â?? Sibiu se anuleaz?? în rela?ia Bra?ov ââ??â?? Sibiu ?i va circula normal în rela?ia Suceava Nord ââ??â?? Bra?ov
trenul Rapid 453-2 se anuleaz?? în rela?ia Sibiu ââ??â?? Bra?ov ?i va circula normal în rela?ia Lokoshaza ââ??â?? Curtici ââ??â?? Arad - Sibiu
trenul Rapid 452-1 se anuleaz?? în rela?ia Bra?ov ââ??â?? Sibiu ?i va circula normal în rela?ia Sibiu ââ??â?? Arad ââ??â?? Curtici ââ??â?? Lokoshaza
trenul Accelerat 1636/1636-1 în rela?ia Sibiu ââ??â?? F??g??ra? ââ??â?? Bra?ov ââ??â?? Bucure?ti Nord ââ??â?? Lehliu ââ??â?? Constan?a va circula deviat ca tren 12636/12636-1 în rela?ia Sibiu ââ??â?? Cop?a Mic?? ââ??â?? Media? ââ??â?? Bra?ov ââ??â?? Sighi?oara ââ??â?? Bucure?ti Nord ââ??â?? Lehliu ââ??â?? Constan?a, cu plecare din Sibiu la ora 02.34, sosire în Bra?ov la ora 06.22, plecare din Bra?ov la ora 06.32, sosire în Bucure?ti Nord la ora 09.46, plecare din Bucure?ti Nord la ora 10.44 ?i sosire în Constan?a la ora 15.02

începând de la data de 14/15 iulie 2009
trenul Accelerat 1751-2/1751 Sibiu ââ??â?? Suceava Nord se anuleaz?? în rela?ia Sibiu ââ??â?? Bra?ov ?i va circula normal în rela?ia Bra?ov ââ??â?? Suceava Nord
trenul Accelerat 1635-2/1635 în rela?ia Constan?a ââ??â?? Lehliu ââ??â?? Bucure?ti Nord ââ??â?? Bra?ov ââ??â??F??g??ra? ââ??â?? Sibiu va circula deviat ca tren 12635-2/12635 în rela?ia Constan?a ââ??â?? Lehliu ââ??â??Bucure?ti Nord ââ??â?? Bra?ov ââ??â?? Sighi?oara ââ??â?? Media? ââ??â?? Cop?a Mic?? ââ??â?? Sibiu, cu plecare din Constan?a la ora 15.44, sosire în Bucure?ti Nord la ora 19.41, plecare din Bucure?ti Nord la ora 20.33 ?i sosire în Sibiu la ora 03.54.

Recomand??m publicului c??l??tor ca înainte de efectuarea c??l??toriei s?? solicite informa?ii despre modific??rile produse în traficul feroviar la sta?iile CFR din Bucure?ti ?i din ?ar?? sau la telefon 021/9521.
 
Bla-Bla-ul cu "nu sint bani la CFR infrastructura" este si el plauzibil pana intr-un punct.La un moment dat devine insa penibila aceasta scuza. OK, n-avem bani. Dar noi totusi vrem sa facem ceva !! Pai daca chiar vrem,, e destul de simplu : trimiti o sesizare la guvern si la IGSU eventual, pentru a veni si evalua problema, le spui ca un pod e posibil in orice moment sa se duca cu tren cu tot pe apa sambetei si nu cred ca nu exista cumva o rezolvare. Podul ala il cunosc foarte bine si era cu restrictie de foarte multa vreme ( cu 30 parca se mergea pe el, daca nu ma inseala memoria ).

Nu cred ca nu s-ar fi putut face ceva pentru a se evita aceasta situatie, cu atat mai mult cu cat bani sa modernizam o linie relativ buna precum Bucuresti-Constanta, s-au gasit intr-un fel sau altul. Exista desigur inca foarte mute poduri si podete in aceasta situatie. Pe Brasov-Sighisoara sunt vreo doua podete la care daca intr-un an doi nu se face nimic, nu se va mai putea circula si pe acolo( bine, de atfel toata sectia e fazuta zob).

Pe unde deviem traficul spre Ardeal atunci ? pe 501 ?
 
Timisoara -Bucuresti deviat prin Sighisoara circula prin Teius, pe racord sau intra in Sibiu de la Copsa Mica?
 
Care "noi vrem totusi sa facem ceva"?
Daca era vreun privat de marfa care sa nu aiba alternativa atunci sigur era macaraua acolo si faceau ei ceva.
Daca erau oameni care sa vrea sa mearga cu trenul ala atunci ar fi fost in strada.
 
Avind experienta altor poduri sint cam sceptic cu privire la reluarea circulatiei in acest an, mai ales ca pentru Sibiu au evitarea prin Copsa Mica
 
Ma gndesc ca daca nu au bagat decat acc 12635 (1635) prin copsa mica adica restul sunt llimitate sau deviate fara sa ajunga in sibiu zic ca intr-o luna se reia circulatia cum se zice si in reportaj , speranta e mare :D poate poate
Din buc la sibiu e doar un tren 12635 care face 7:40 , sa speram ca se face ceva cat mai repede .........
 
mai sunt si alte legaturi de a ajunge din Sibiu la Bucuresti, dar proasta informare a angajatiilor CFR catre calatori ( platitori de bilete ) lasa prea mult de dorit.

A 12635 Constanta-Sibiu si retur a bun acuma in sezon , dupa 1 octombrie o sa ajunga iar la 3 vagoane dupa ce ca a RAMAS singurul tren care leaga Capitala de Sibiu. Tare mie frica ca o so lalaiasca pana dupa anul nou cu podul ala.

Are cineva salvate pe undeva , scrise , tiparite mersul trenurilor din vara lui 2005 cand intre Focsani - Marasesti - Adjud circulatia a fost inchisa din cauza celor 2 poduri de la Putna Seaca si cel al Trotusului de langa Adjud ?? Pe unde s-a circulat atunci spre Moldova ?? Era un singur Acc cu vag 20-50 SI 19-50 care facea legatura dintre Bucuresti si Focsani pleca dimineata din Buc si se intorcea seara.
 
Erau doua accelerate Bucuresti Focsani, si mai mule legaturi Focsani Buzau, restul trenurilor au circula deviate prin Buzau-Faurei(schimbare LE cu LDE)-Braila-racordare Barbosi-Brabosi Triaj(cu oprire pentru Accelerate,dar nu toate)-Tecuci-Barlad-Vaslui-Iasi-Pascani si de acolo mai departe la Suceava,Siret sau Vatra Dornei pentru acceleratul Bucuresti -Vatra Dornei ,sa fi vazut atunci trafic superintens pe magistrala 600 plus foarte multe marfare in dubla si tripa tractiune plus impingatoare,si chiar un marfar cu 5 LDH, 3 in cap, unul intercalat si unul impingator,aiaa fost creasa de pe tort ;-) :p . Sau suprimat in acea perioada rapidele de la Suceava, Botosani si Iasi, formand un tren adevarat de 15-16 vagoane :D
 
Din ce vad pe infofer incepand cu 12.08.2009 nu mai exista tren direct Buc-Sibiu
, la mintea lor te astepti la orice ............. :-x
 
Da, s-au apucat de pod, insa nu se va face RK ci se va inlocui doar pilonul avariat. Treaba pur romaneasca. Saptamana trecuta am vazut doua trenuri de interventie iesind din Brasov Triaj ducandu-se intr-acolo. Poze din pacate n-am apucat sa fac.

@ shoppy : desigur, ca pe nimeni nu intereseaza. Ceea ce am spus eu cu "sa facm ceva" este desigur ceva abstract de lumea in care traim. Chiar utopic in multe cazuri.
 
karpaty a spus:
Din ce vad pe infofer incepand cu 12.08.2009 nu mai exista tren direct Buc-Sibiu
, la mintea lor te astepti la orice ............. :-x

Nu se schimba nimic, doar ca cobori la Cop?a Mic?? ?i urci imediat în alte vagoane. E chiar mai bine, c?? nu mai st?? A 1(2)635 2 ore în Cop?a Mic??.

Po?i merge la Sibiu ?i cu schimbare în Bra?ov (circul?? personale CFR & Regiotrans pe Braov - Sibiu, fiind asigurat?? transbordarea între Arpa? ?i Porumbacu). Desigur, nimeni nu vorbe?te despre asta, doar avem Atlassib (mai ales), Dacos ?i FanyTrans pe Bucure?ti-Sibiu la 48 RON întreg ?i 39 pentru studen?i. Desigur, astea fac 4h30min, trenurile în cel mai fericit caz fac 7 + timp pierdut prin Bra?ov între trenuri).
 
Nu prea poti compara trenul cu varianta de transport rutier pe relatia Bucuresti-Sibiu, deoarece calea ferata oricum este din start in dezavantaj deoarece are traseu ocolitor de cca 60km decat pe sosea.
 
Ca sa ajungi la Sibiu si de la Sibiu sunt variante precum cele enumerate mai sus de Dr2005, dar mai sunt si o groaza de alte variante :

Vi cu A , R de la Buc.Nord cobori la Medias de unde ai personal spre Sibiu si la intoarcere la felvi cu P pana la Medias si de acolo cu orice tren pana la Bucuresti.
 
Da o noutate de vreo cateva zile : A 1635/6 Constanta-Brasov-Sibiu acum devenit grupa de vagaone la A 1631 pe relatia Constanta-Brasov. Asa ca daca esti din Sibiu si vi de la Constanta si iti iei bilet prea tirziu mergi cu loc pana la Brasov apoi te transferi intr-unul din cele 2 vag 20-49 de Oradea si mergi in picioare pana la Copsa.Mica unde cobori si te urci in P-ul cu mers de accelerat cel mai probabil o sageata albastra. Si uite asa CFR renunta la calatori din Sibiu spre Bucuresti si Constanta , la ora actuala nici un tren nu mai e direct nici macar ocolind prin R.Valcea sau Copsa.Mica-Sighisoara.