In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
zugungluck...nu prea stiu germana...dar mi se pare coliziune....automotorul deraiat si lovit in special in partea frontala dreapta....ceva identic cu ce a patit EA 0612 acum citeva luni...de ce s-a lovit automotorul croat ...?
O filmare mai detaliata,poate mult prea detaliata ,zic eu,unde se vede in zare utilajul...Ce se intampla daca aparea UAM-ul ala in minutul 2,40 al filmarii de exemplu?
http://www.youtube.com/watch?v=rxz8Wy39Mv4
Din ce am inteles in descrierea de acolo, se pare ca sinele au fost udate pentru a le scadea temperatura inainte de eveniment, ceea ce a dus la formare unei pelicule fine de praf foarte alunecoasa, care a redusl a zero coeficitentul de aderenta roata -sina, franele trenului devenind ineficiente,poate daca ar fi avut frana electromagnetica alta era treaba... sau ar fi fost un tren mai greu, avea alta aderenta, dar asa ,au fost ca si pierduti, cat despre drezina motor, care a venit dupa eveniment aceasi poveste, mecanicii au sarit din cabina e conducere cand au relizat ca nu mai pot opri , de asta era fara control( si nici nu ar fi fost cu mecanicu in cabina ca nu avea ce face )si nu a fost nimeni ranit dupa, derezina a sarit de pe sine exact in drepul sau,, foarte mult curaj a avut cel care a filmat, de alfel ea sa balansat si a sarit excat in dreptu lui, daca nu ar fi fost pe acel perete ci camp ar fi fot piedut
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.