Salutare tuturor!
Doresc sa ii rog frumos, pe cei care se pricep sa ma lamureasca cu niste informatii.
Deoarece ( personal ) nu cred ca putem astepta ca in urmatorii 20 de ani vreo firma producatoare sa produca vagoanele romanesti de pasageri de tip "Y de IVA Arad sau de Meva - Drobeta Turnu Severin ( adica seriile 19-57, 19-47, 20-47, 20-57 si 39-57) singura solutie este ceferizarea ( exprimandu-mi o parere personala, nu doresc sa se polemizeze la acest subiect despre politicile producatorilor - nu este in intentia mea);
Iata despre ce vagoane vorbesc:
http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/20-47/50%2053%2020-47%20751-4-GrTehMarasesti-001.jpg
http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/20-57/50%2053%2019-57%20255-6-BucN-007.jpg
http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/20-57/50%2053%2019-57%20268-9-RevGrV-003.jpg
http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/20-57/50%2053%2020-57%20756-0-RevGriVeche-001.jpg
http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/20-57/50%2053%2020-57%20814-7-Mangalia-2010-03-28-01.jpg
Stiu ca s-au ceferizat vagoane "Y" ( spre exemplu clasa I de seria 19-55) de IVA Arad la care modelul ales pt conversie a fost Roco Le Capitole ( cred ca aceeasi configuratie a acoperisului o au si vagoanele Jouef - va rog frumos sa-mi confirmati).
Intrebarea mea de baza ar fi insa daca puteti sa imi spuneti daca seria de vagoane iugoslave scoasa de ACME are acelasi tip de acoperis ( si ma refer aici in special daca tesitura de la capetele vagoanelor este de acelasi unghi / forma = daca sunt la fel de corecte pt ceferizare in ce priveste acoperisul).
Roco Le Capitole:
http://i28.photobucket.com/albums/c223/kltrainlover_cj/_577_zpse4af737a.jpg
Jouef:
http://i28.photobucket.com/albums/c223/kltrainlover_cj/_5711_zps430516de.jpg
http://i28.photobucket.com/albums/c223/kltrainlover_cj/_5732_zpse8e688c9.jpg
ACME JZ:
http://i28.photobucket.com/albums/c223/kltrainlover_cj/ACME_55060_Detail_zps8b1a8f59.jpg
Doresc sa ii rog frumos, pe cei care se pricep sa ma lamureasca cu niste informatii.
Deoarece ( personal ) nu cred ca putem astepta ca in urmatorii 20 de ani vreo firma producatoare sa produca vagoanele romanesti de pasageri de tip "Y de IVA Arad sau de Meva - Drobeta Turnu Severin ( adica seriile 19-57, 19-47, 20-47, 20-57 si 39-57) singura solutie este ceferizarea ( exprimandu-mi o parere personala, nu doresc sa se polemizeze la acest subiect despre politicile producatorilor - nu este in intentia mea);
Iata despre ce vagoane vorbesc:
http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/20-47/50%2053%2020-47%20751-4-GrTehMarasesti-001.jpg
http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/20-57/50%2053%2019-57%20255-6-BucN-007.jpg
http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/20-57/50%2053%2019-57%20268-9-RevGrV-003.jpg
http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/20-57/50%2053%2020-57%20756-0-RevGriVeche-001.jpg
http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/20-57/50%2053%2020-57%20814-7-Mangalia-2010-03-28-01.jpg
Stiu ca s-au ceferizat vagoane "Y" ( spre exemplu clasa I de seria 19-55) de IVA Arad la care modelul ales pt conversie a fost Roco Le Capitole ( cred ca aceeasi configuratie a acoperisului o au si vagoanele Jouef - va rog frumos sa-mi confirmati).
Intrebarea mea de baza ar fi insa daca puteti sa imi spuneti daca seria de vagoane iugoslave scoasa de ACME are acelasi tip de acoperis ( si ma refer aici in special daca tesitura de la capetele vagoanelor este de acelasi unghi / forma = daca sunt la fel de corecte pt ceferizare in ce priveste acoperisul).
Roco Le Capitole:
http://i28.photobucket.com/albums/c223/kltrainlover_cj/_577_zpse4af737a.jpg
Jouef:
http://i28.photobucket.com/albums/c223/kltrainlover_cj/_5711_zps430516de.jpg
http://i28.photobucket.com/albums/c223/kltrainlover_cj/_5732_zpse8e688c9.jpg
ACME JZ:
http://i28.photobucket.com/albums/c223/kltrainlover_cj/ACME_55060_Detail_zps8b1a8f59.jpg